PS3 pakke med ratt

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PS3 pakke med ratt

Er dette et bra tilbud:

Elkjøp - Sony PlayStation 3-pakke

Pakke med ratt og spill. Vet lite om spillet og rattet. Noen som har erfaring med komboen?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    590
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel ikke et direkte dårlig tilbud, men spillet er jo bare en "demo" av hva som er i vente, egentlig ikke mye å skryte av. Jeg hadde det rattet som ble sluppet ifm GT4 og det er samme "ramme" som dette og det var skikkelig dritt, var ødelagt etter bare noen mnd, mulig de har forbedret de svake elementene, men ville ikke stolt på det.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av raymagnu
    Det er vel ikke et direkte dårlig tilbud, men spillet er jo bare en "demo" av hva som er i vente, egentlig ikke mye å skryte av. Jeg hadde det rattet som ble sluppet ifm GT4 og det er samme "ramme" som dette og det var skikkelig dritt, var ødelagt etter bare noen mnd, mulig de har forbedret de svake elementene, men ville ikke stolt på det.

OK, men har du, eller andre peiling på hva som er bra bilspill til PS3 og gjerne anbefaling av rattkonsoll også

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde dette rattet selv en uke, men da autokalibreringsfunksjonen gjorde at rattet var 20 grader ut av posisjon i slutten så byttet jeg det inn i G25 versjonen. Hadde litt sånn billig plastikk preg synes jeg. Det har ikke G25, men så koster det jo ganske mye mer også da.

GT5 "demo" versjonen er jo ganske bra selv om det bare er en lang demo. F1 spillet har jeg prøvd, synes det var ganske bra, så det skal jeg kjøpe meg. Hørte rykte om at det er ett nytt F1 spill på vei.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razor
    Hadde dette rattet selv en uke, men da autokalibreringsfunksjonen gjorde at rattet var 20 grader ut av posisjon i slutten så byttet jeg det inn i G25 versjonen. Hadde litt sånn billig plastikk preg synes jeg. Det har ikke G25, men så koster det jo ganske mye mer også da.

GT5 "demo" versjonen er jo ganske bra selv om det bare er en lang demo. F1 spillet har jeg prøvd, synes det var ganske bra, så det skal jeg kjøpe meg. Hørte rykte om at det er ett nytt F1 spill på vei.

Hva med Need for speed undercover, Colin McRae Dirt Platinum, eller hele GT 5 Prologue?

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    590
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kekvalhe
    OK, men har du, eller andre peiling på hva som er bra bilspill til PS3 og gjerne anbefaling av rattkonsoll også
    Ikke til denne prisen. Logitech G25 er jo skikkelig solid, og har skikkelig 6trins girspak og clutch pedal, men koster skorta. Når det kommer til bilspill så er det forskeller på kvalitet og underholdningsfaktor, GT serien er regnet som noe av det beste innen realisme og kvalitet, men prologe utgavene mangler i min mening den store underholdningsverdien. Need For Speed serien har langt høyere underholdningsverdi, og Burnout serien skal ha den beste fartsopplevelsen, uten at jeg har prøvd burnout selv.
    Til prisen er nok elkjøp tilbudet et greit skritt inn hvis du er helt ukjent med sjangeren. Så er det mulig å innvestere videre hvis det slår an.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    590
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med Need for speed undercover, Colin McRae Dirt Platinum, eller hele GT 5 Prologue?
    GT5 Prologue er hele spillet, men er "demoen" til det kommende GT5, som vil 99,9% sikkert bli den største racing tittelen på PS3, det er vel utsatt til neste år eller noe sånt. Colin McRae er festlig, og det er forsåvidt NFSU og.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke til denne prisen. Logitech G25 er jo skikkelig solid, og har skikkelig 6trins girspak og clutch pedal, men koster skorta. Når det kommer til bilspill så er det forskeller på kvalitet og underholdningsfaktor, GT serien er regnet som noe av det beste innen realisme og kvalitet, men prologe utgavene mangler i min mening den store underholdningsverdien. Need For Speed serien har langt høyere underholdningsverdi, og Burnout serien skal ha den beste fartsopplevelsen, uten at jeg har prøvd burnout selv.
    Til prisen er nok elkjøp tilbudet et greit skritt inn hvis du er helt ukjent med sjangeren. Så er det mulig å innvestere videre hvis det slår an.

Er nok ikke helt ukjent med bilspill men bare på Xbox, da Burnout revenge og RalliSport Challenge 2 (meget bra syns jeg). Liker banekjøring og for så vidt også rally men ikke bygging av biler og alt det styret der, kort og godt vil jeg ha et rent bilspill som har god grafikk, realisme og "fart".

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    GT5 Prologue er hele spillet, men er "demoen" til det kommende GT5, som vil 99,9% sikkert bli den største racing tittelen på PS3, det er vel utsatt til neste år eller noe sånt. Colin McRae er festlig, og det er forsåvidt NFSU og.

OK da er det med GT5 oppklart, skjønte ikke at det var demoen til senere komplett utg. :-D

Intermediate
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    1,059
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking gt5

etter at forza 3 ble annonsert på e3 messa ble gt5 utsatt igjenn til neste sommer

liten smakebit på hva de så......

Stream - Gamersyde

ikke rart sony ikke viste noe ingame fra gt5 etter dette......

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den komplette utgivelsen av GT5 kommer ikke før neste år. Colin eller need for speed har jeg ikke testa.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •