Acer REVOlution R3600 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Intermediate b-ill sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    972
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dere som har denne, hvordan er vifte støyen på den? Lurer på en slik en sammen med XBMC.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har denne digital lydutgang slik at jeg kan koble den rett til reciveren?

Er det mulig å bruke tvkort sammen med denne, feks mitt floppy dtv kort?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    b-ill:
    Vifta er liten og mer stille enn et jetfly, for å si det sånn Styr unna og gå for en Asrock ION 330 (mindre støy). Ser du er også med på den posten...

svortevik:
    Digitalutgangen er på HDMI kontakten. Hvis du trenger noe annet, må du ha en hdmi-splitter sak osv... FloppyDTV er vel pcikort. Det har ikke denne maskina, må evnt kjøre noe USB varianter.

Anbefaler heller som over en Asrock ION 330 (se hos multicom.no etter en slik ein).

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

"uklar" skjerm Acer Revo R3610

Har fått en Acer Revo R3610 (4GB/500GB Win7) i hus, men har problemer med skjermvisningen. Tekst på f.eks websider blir (nesten) helt uleselig, selv om jeg "oppskalerer" visningen. Det samme gjelder tekst i windows generelt, selv om det ikke er like ille der.
    Maskinen er koblet til en 32" lcd tv med vga (har ikke ledige HDMI porter på tv'en) oppløsning 1390x768. Oppdaterte drivere og software. Noen som har vært borti tilsvarende og har en løsning å komme med

Svein

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Senior47
    Maskinen er koblet til en 32" lcd tv med vga (har ikke ledige HDMI porter på tv'en) oppløsning 1390x768. Oppdaterte drivere og software. Noen som har vært borti tilsvarende og har en løsning å komme med

Svein
    Anbefaler ikke å kjøre VGA mot TVen ettersom det er analoge signaler, og da blir det som regel grumsete. HDMI gir digitale signaler hele veien (DVI) så jeg ville heller anskaffet en billig HDMI-svitsj hvis du mangler ledige HDMI porter på TV'en, alternativt en ny TV.

Har samme maskin som deg som jeg kjører mot en Panasonic 42" PV70 Plasma over HDMI. Bildet blir skarpt og fint, tross at TVen ikke er full-HD. Men jeg måtte skru ned oppløsningen fra 1280x720 til 1228x688 i driveren for å få med hele desktopen, men dette har med TV'en min å gjøre og ikke PCen.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Betamax
    Anbefaler ikke å kjøre VGA mot TVen ettersom det er analoge signaler, og da blir det som regel grumsete. HDMI gir digitale signaler hele veien (DVI) så jeg ville heller anskaffet en billig HDMI-svitsj hvis du mangler ledige HDMI porter på TV'en, alternativt en ny TV.
    Ville nok brukt HDMI hvis jeg kunne - men får vente til TV'en blir "gammel nok" slik at jeg kan anskaffe meg en med flere porter!-)
    Fant imidlertid løsningen på problemet mitt - omsider. Siden jeg hadde byttet kabel mellom pc og tv hadde tv'en rett og slett gitt meg et valg i menyen - og i tillegg satt skjermoppløsningen til 1024 x 768! Ikke rart bildet ble helt uleselig!-)

Så snart tv og pc kjørte samme oppløsning - var bildet sylskarpt og lekkert! Og NÅ er jeg meget fornøyd med min nye "media-pc".-)

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •