Vuze og din PS3/Xbox360

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Vuze og din PS3/Xbox360

Vuze er et av dem bedre programmene til å laste ned torrent filer med, nå er det også blitt lagt til en beta funksjon hvor du enkelt bare drar filer du har lastet ned over til din PS3/X360 mappe.

Vuze kjenner igjen om din PS3/X360 kan spille av filen og konverterer den om ikke, dog dette tar noe tid...men det funker.

Streaming av film funker veldig bra, kjekt hvis du ikke ønsker å kopiere over filene dine men se med en gang det er ferdig.

Programmet finner du her: Vuze HD Network - Download

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, funker ikke her. Har lastet ned et par trailere, og får feilmelding om at "transcoding failed" når den skal konvertere til PS3.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    88
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Vuze

det gjør det sikkert.men det jeg hater med vuze er at den automatisk kommer opp på min ps3,og jeg har ikke peil på hvordan man fikser det?
    noen tips?

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, du går inn på (norsk meny) Konfigurasjon -> Programtillegg -> Media Server og tar bort haken på Eanble UPnP.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lastet ned en film i blu ray, men vuze bruker enormt lang tid på å konvertere over til PS3. Den har brukt 1 time og ligger bare på 2%. Skal det ta så lang tid?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    82
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvorfor ikke bare bruke PS3 Media Server programmet? Last ned filmer/filer på vanlig måte, og åpne de via PS3 Mediasenteret på PS3'en.. Da blir de filene som ikke PS3'en kan spille av konvertert mens du spiller?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    58
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av karrun
    Hvorfor ikke bare bruke PS3 Media Server programmet? Last ned filmer/filer på vanlig måte, og åpne de via PS3 Mediasenteret på PS3'en.. Da blir de filene som ikke PS3'en kan spille av konvertert mens du spiller?
    hehe...jeg var ikke en gang klar over den muligheten så hjertelig takk for tipset.
    Jeg skal se filmen "Avatar" og derfor viktig med god kvalitet. Problemet nå er at den hakker veldig. Når jeg spiller den av på tv'n eller "VLC" på pc'n så hakker det veldig. Det eneste den fungerer veldig bra på er "Media Player Classic" på pc'n.

noen tips?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Vuze

Hei,

Eg fikk til dette med og streame(tror kanskje kvaliteten ble litt dårligere) i tillegg fikk eg til og overføre/kopiere filen over, via vuze. Men! Dette tar jo forferdelig lang tid synes eg. Er det en raskere måte og gjøre dette på?

Eg tenker, om eg laster ned en fil på 8 gig (bluray film) og vil ha den over, så er det jo dumt om dette skal ta mange timer. Er det mulig og koble til Playstation med USB og overføre den veien, i stedet for å bruke Tråløst nettverk?

I tillegg, er Vuze sin Konversering, så den kan leses på PS3 eneste måte? Som en over her skriver, så tar det veldig lang tid...

Eg prøvde og bruke en mkv(som er bluray) men dette fungerte jo ikke... Merkelig når det er en bluray spiller...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har et problem når jeg skal koble til PS3 til pc. På trådløst nettverk går dette helt fint for ps3'en finne pc, men hvis jeg kobler ps3 til router med kabel forsvinner pcen (vuze). Kjører windows 7. Har en stasjonær pc med win xp å der fungerer alt som det skal uansett hvordan ps3 er koblet. Grunnen til at jeg ville koble til ps3 med kabel er at jeg har problemer med hakking når alt går trådløst.

Any ideas??

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av klaraku
    hehe...jeg var ikke en gang klar over den muligheten så hjertelig takk for tipset.
    Jeg skal se filmen "Avatar" og derfor viktig med god kvalitet. Problemet nå er at den hakker veldig. Når jeg spiller den av på tv'n eller "VLC" på pc'n så hakker det veldig. Det eneste den fungerer veldig bra på er "Media Player Classic" på pc'n.

noen tips?
    Dette er nik fordi Media Player Classic bruker skjermkortet til å dekode filmen.
    Hvor kraftig cpu har du?

Active 1DrE sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mipp
    Jeg har et problem når jeg skal koble til PS3 til pc. På trådløst nettverk går dette helt fint for ps3'en finne pc, men hvis jeg kobler ps3 til router med kabel forsvinner pcen (vuze). Kjører windows 7. Har en stasjonær pc med win xp å der fungerer alt som det skal uansett hvordan ps3 er koblet. Grunnen til at jeg ville koble til ps3 med kabel er at jeg har problemer med hakking når alt går trådløst.

Any ideas??
    Du har endret internettinnstillingene på PS3 til å være wired og ikke wireless?

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av 1DrE
    Du har endret internettinnstillingene på PS3 til å være wired og ikke wireless?
    Stemmer det, men hvorfor finner PS3 "vuze" fra pcen som kjører XP (trådløs tilkobling der også) men ikke fra den som kjører windows 7?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •