Xbox 360 og mus/tastaturløsning?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Xbox 360 og mus/tastaturløsning?

Er veldig glad i FPS spill på pc, men tenker å kjøpe en konsoll også til plasmaskjermen. Ser at det finnes en mus løsning til PS3: Frag FX Optical Controller w/Mouse (PS3) - Gamezone AS

....og lurer på om det finnes tilsvarende til Xbox 360?

Mulig det er en vanesak, men jeg synes det blir veldig knotete å spille COD4, Max Payne osv på PS3/Xbox håndkontroll etter x antall timer med mus og tastatur.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    1,059
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

360

jo da finnes en mus adapter til xbox 360 fungere oxo som en overgang til å bruke ps2 pad og utstyr til 360

:wink:

lå en på finn for 2 dager siden sjekk der

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av samco
    jo da finnes en mus adapter til xbox 360 fungere oxo som en overgang til å bruke ps2 pad og utstyr til 360

:wink:

lå en på finn for 2 dager siden sjekk der
    Ser at det finnes overgang ja:
    XFPS Sniper - Everything I could ask for! - MaxConsole Forums
    XCM XFPS 3.0 Sniper Plus
    ModNet AS - XFPS 360 v3 *Sniper Plus*

...men ser også at det er enkelte som har litt blandede erfaringer med den, ihvertfall V1/V2.

Grunnen til at jeg evt ønsker en slik er at FPS spillene jeg vanligvis spiller på PC`n ofte ikke lar seg spille, da min bedre halvdel også har begynt å legge beslag på pc`n hjemme.
    Vil det fungere like bra med en pc koblet på plasmaen i stua som en Xbox 360/ PS3? Om så er det jo dumt å måtte betale kr 14000 for en gaming pc til stua, når man får en Xbox 360 (med en XFPS) til en tredjedel av den prisen?!

Så... Er det noen her inne som har erfaring med XFPS V3/Sniper utgaven? Er det bare humbug så jeg må handle inn en egen spill pc?

Innspill ønskes! :?

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke noen personlig erfaring med den, men lest at det skal være litt problem med at det blir et lite dødpunkt akkurat der hvor analogstikkene stopper når man slipper de (i midten). Synes også det er litt talentløst at man må ha en kablet 360 håndkontroll for å programere den. Kunne godt tenkt meg å prøve den, men blir litt dyrt å innvistere i den og ny håndkontroll hvis jeg ikke blir fornøyd.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •