PS3 valget er enkelt.. - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 9 av 11 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 SisteSiste
Viser resultater 161 til 180 av 205
    Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    For meg virker det som 360 er en mer gamer konsoll. Kjenner noen "hardcore" gamere og de spiller COD4 på 360 istedenfor ps3, fordi de synes det ikke online modusen ikke fungerer like bra som på 360.

Jeg for min del er veldig glad i PS3, men har ingenting imot 360 og kunne gjerne hatt det selv. Men først må de få vekk støyen.

Når det gjelder bitstream så har jeg hørt noe rykter om at hdmi "kortet" til ps3 ikke har mulighet til det, men kanskje jeg har hørt feil her...
    Dette skal på en måte være Sony selv som har sagt så da burde det vel være mulig.. Men ikke det at jeg vet.

Intermediate Michael1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    For meg virker det som 360 er en mer gamer konsoll. Kjenner noen "hardcore" gamere og de spiller COD4 på 360 istedenfor ps3, fordi de synes det ikke online modusen ikke fungerer like bra som på 360.

Jeg for min del er veldig glad i PS3, men har ingenting imot 360 og kunne gjerne hatt det selv. Men først må de få vekk støyen.

Når det gjelder bitstream så har jeg hørt noe rykter om at hdmi "kortet" til ps3 ikke har mulighet til det, men kanskje jeg har hørt feil her...

Har hatt 360 men solgt den etter 1år til fordel av PS3 som jeg mener gir meg mer glede i hverdagen. Greit noen ganger er det problemer online men det er nå sjelden. Syns faktisk at det har kommet seg. PS3 for sitt store år kommer i 2009.

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Michael1
    Har hatt 360 men solgt den etter 1år til fordel av PS3 som jeg mener gir meg mer glede i hverdagen. Greit noen ganger er det problemer online men det er nå sjelden. Syns faktisk at det har kommet seg. PS3 for sitt store år kommer i 2009.
    Hvilke problemer er det snakk om? Har bare hatt PS3 noen måneder så jeg har ikke opplevd noen problemer..

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EldarH
    Hvilke problemer er det snakk om? Har bare hatt PS3 noen måneder så jeg har ikke opplevd noen problemer..

Online .. kommer ikke inn .. står bare downlaoding.. men som sagt det er bare e liten sak.

Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PSN@HOME er akkurat lansert. Dette kan ha noe å si. Prøv å restarte konsollen.

Active Warblader sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    356
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte meg ein wii med wii fit i vår. Var morsomt i ca 2-3 uker så forsvant all interessen for den og no har den ikkje vore i bruk på mange månader.... Ungane er heller ikkje interessert i den lenger. Dei spiller heller på DS, PC og PS3en... singstar ABBA er veldig mykje brukt den siste tida

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Uansett handler denne tråden om 360 vs. PS3
    Nja, egentlig ikke, poenget mitt, før tråden tok av med rekordfart, var at Sony sin påstand om at valget av spillkonsoll var enkelt, kanskje ikke stemte helt. Hvilket jeg trur er bevisst etter et utall av saklige og usaklige(mesteparten av sistnevnte kan vel tilegnes et visst forumtroll...) argumenter.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    1,059
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ps3 home

ja da har sony begynt å ta seg betalt for klær møbler +++ i home som fryktet

alt gratis fra betan er betalings lagt nå :neutral:home er full av reklame for merke klær buttiker og tjenester er dette fremtidens gratis psn?

pris exsempel 5 dollar for et bedre leilighet i usa

ikke bra sony ikke bra

t

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av samco
    ja da har sony begynt å ta seg betalt for klær møbler +++ i home som fryktet

alt gratis fra betan er betalings lagt nå :neutral:home er full av reklame for merke klær buttiker og tjenester er dette fremtidens gratis psn?

pris exsempel 5 dollar for et bedre leilighet i usa

ikke bra sony ikke bra

t
    '

Home er som forventet gratis å bruke.
    Skal du ha mer enn det må man betale for noe, på samme måte som du kan kjøpe ekstra ting til spill, kjøpe spill osv.

Det som er viktig er at alt er gratis i bunn og grunn og så kan man i tillegg kjøpe ting. Alle skal kunne spille online gratis. Alle skal kunne bruke Home gratis.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    1,059
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

home

betale for virtuelle diesel jeans og merke klær er vel en ny måte å på virke dagens ungdommer til å kjøpe disse merkene de ser reklame får i home

time magasine frykter at dette blir en sony shopping mall der sony nå finansere psn ved å selge reklame retigheter til firma

ser ut som jeg betaler for live enn å få servert hennes og mauritz reklamer 24/7 mens jeg er online

Active EldarH sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    488
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    betale for virtuelle diesel jeans og merke klær er vel en ny måte å på virke dagens ungdommer til å kjøpe disse merkene de ser reklame får i home

time magasine frykter at dette blir en sony shopping mall der sony nå finansere psn ved å selge reklame retigheter til firma

ser ut som jeg betaler for live enn å få servert hennes og mauritz reklamer 24/7 mens jeg er online
    Jeg vil heller ha online gratis og heller ha home, som jeg ikke trenger å bruke, eller kommer til å bruke, men litt reklame. Genialt kosept

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det vel ingen ting som tyder på at sony har tenkt å bake reklame inn i selve spillene.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    1,059
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

home

synes det er langt i fra genialt når firma vill slåss om reklame plass i et virtuelt miljø der målet er å påvirke ungdommer

til å kjøpe produktene deres

reklame for nye produkter vil florere ta red bull som skal lage en tropisk øy full av reklame for produktet sitt har ikke ungdommer nokk gruppe press på skole osv
    ang klær gadgets enn at de trenger det oxo i en gaming comunity

kan ha godtatt spille reklame men ikke prada klær

Intermediate pesnp sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    934
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bli politiker...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    1,059
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool home

liker grunn konseptet aka second life men ikke måten det blir gjort på med
    reklame finansering

tror sony har bomma litt der blir spennende å se hva pressen skriver
    tror det kan bli noe riper i lakken til sony nå

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pesnp
    bli politiker...

Nei nei ...

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jøss, denne tråden har tydeligvis tatt litt av.

Sony er som kjent meget gode på PR og har ett merkenavn som de etablerte ganske godt fra første playstation og styrket enda mere med ps2. Jeg har alltid sett på playstation som "mainstream" og hipt, derfor mange kjøper dette. Når det ene og alene kommer til kvalitets spill så er de mange av de på playstation konsollene, men de har lett druiknet i ett fluss med ubrukelige spill.

Jeg har hatt alle konsoller frem til denne generasjonen. Nå har jeg kun xbox 360 for det passer mine preferanser for spill best. Det er kun noen få ekslusive spill på ps3 jeg kunne tenkt meg og har aldri vurdert den som spillemaskin, kun BD spiller.

Folk får kjøpe hva de vil, ingen er dummere eller smartere enn andre av den grunn. Jeg liker kontrollen på xbox 360 best også er det flest spill til den som faller i smak hos meg.

Men nå skulle vel ikke dette være en 360 vs ps3 tråd?

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    synes det er langt i fra genialt når firma vill slåss om reklame plass i et virtuelt miljø der målet er å påvirke ungdommer

til å kjøpe produktene deres

reklame for nye produkter vil florere ta red bull som skal lage en tropisk øy full av reklame for produktet sitt har ikke ungdommer nokk gruppe press på skole osv
    ang klær gadgets enn at de trenger det oxo i en gaming comunity

kan ha godtatt spille reklame men ikke prada klær

Tror at du lever i virtuell verden og er påvirket. Det du ser idag i Home er spille reklame i form av plakater. Ser filmklipp, spilleklipp... Sorry men da kan du ikke går på internett å slår opp sider der heller. Er full av reklame obs! du betaler jo for internett !! er vel storsett da samme. Er du redd for prada klær? ingen som tvinger deg til å kjøpe , jo kanskje deg ! Uansett ka spill er ute om det er for xbox eller ps3 så er det alltid noe gadgets som kan kjøpes, men ingen tvinger deg til å kjøpe det.

Tillegg utklpp fra dagbadet

«Home» blir tilgjengelig som gratis nedlasting i morgen, og basistjenesten vil heller ikke koste noe å bruke. Men regn med at det vil bli mulig å bruke ekte penger på ting i «Home» etterhvert som tjenesten utvikler seg ...

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer neo8 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    258
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har Xbox 360 og PS3, har også hatt eldre modeller av Sony PS og xbox. syntes det er fordeler og ulemper med begge, så jeg kan ikke velge hvem av dem jeg liker best, di er liksom gode på hver sin måte! Sony vs. Microsoft er en kamp der ingen vinere kan kåres offentlig, det må du selv gjøre etter hvilket behov du stiller til en konsol og hvilken spill titler du er ute etter og spille osv! enkelt og greit

Side 9 av 11 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •