Når fases Playstation 2 ut?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 4 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 67
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Når fases Playstation 2 ut?

Sitter å lurer på om jeg skal kjøpe en PS2 eller 3. Prisen er vel litt avgjørende her og det er ingen tvil hvem jeg har mest lyst på. Det jeg lurer på er om PS2 fases ut snart og om de slutter å lage spill og diverse til denne. Er det noen som vet når Sony skal fase den ut?

Intermediate KIMSIZE sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PS2 er allerede i høy gang med å fases ut, det kommer ut veldig få spill allerede og det blir bare mindre.

Newcomer Deckard sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    148
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Har du bestemt deg for en playstation? Jeg vil tro at du får mest for pengene med en xbox360. Nintendo wii ligger også mellom ps2 og ps3 i pris.

Intermediate jahnmar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp deg en Ps3 og bli ferdig med det! Ingen tvil...

Intermediate roeng2 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    857
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jahnmar
    Kjøp deg en Ps3 og bli ferdig med det! Ingen tvil...
    Henger meg på har, kjøp PS3 så har du alt du trenger.

Den støyer mindre en 360 og har bluray spiller du kan hente musikk og filmer rett i fra pc eller spille de av fra memori stick. Kan skifte intern HD til større om det er ønskelig eller kan koble til ekstern HD om den er formatert i fat32.

Har en mengde muligheter som ikke de andre spille konsollene kan konkurere med til nå.

Etter min mening vel vært den høyere prisen.

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om 3 dager kommer heller ikke X360 til å støye mer, da kan en nemlig legge inn spilla på hdd, og loade de derfra. Dette hjelper betraktelig på støyen fra drevet, mindre loadetider blir det også.
    X360 kan også brukes til streaming av musikk, video og bilder, akkurat på samme måte som med PS3 (selv bruker jeg TVersity til begge, og det funker fint)

X360 har også mulighet for memory stick, og tilkobling av ekstern, er neimen ikke sikker på en trenger fat32 engang, men dette skal jeg ikke si for sikkert :-?
    Hvilke andre muligheter besitter PS3 pr idag?

Er rimelig sikker på at PS2 fases ut etter 10, like lenge som PS3 er ment til å vare. Den ble lansert March 4, 2000 i Japan, så den har ikke så lenge igjen med "ofisiell" støtte fra Sony hvertfall. Den selger fortsatt svært godt, og trekker inn masse penger for Sony fortsatt

Om du har mulighet skaffer du deg en PS3 med BC, så har du det beste fra begge verdener. PS2 har et gigantisk spillbibliotek.
    På en annen side koster X360 under 1000 penger...

EDIT: PS3 fra VideoGamesPlus er svært billig: Welcome to Video Games Plus Online
    X360 http://avforum.no/avnytt/showproduct.php/product/1220

Newcomer cináed sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    266
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eller så selger jo GameStop butikkene brukte PS2 maskiner for 549kr og da får du med 6 måneder garanti. Og de har jo haugevis av bruktspill også...Ihvertfall billigere ann å svi av 3-4000kr.

Intermediate dancemainia sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    885
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cináed
    Eller så selger jo GameStop butikkene brukte PS2 maskiner for 549kr og da får du med 6 måneder garanti. Og de har jo haugevis av bruktspill også...Ihvertfall billigere ann å svi av 3-4000kr.
    Vist du kun skal spille kjøp 360, desidert overlegent spillarkiv, vis du ønsker blu-ray i tilegg gå for ps3

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roeng2
    Henger meg på har, kjøp PS3 så har du alt du trenger.

Den støyer mindre en 360 og har bluray spiller du kan hente musikk og filmer rett i fra pc eller spille de av fra memori stick. Kan skifte intern HD til større om det er ønskelig eller kan koble til ekstern HD om den er formatert i fat32.

Har en mengde muligheter som ikke de andre spille konsollene kan konkurere med til nå.

Etter min mening vel vært den høyere prisen.
    Verdt det samme som 4 stk 360 Arcade?

Herregud.. :?

Det er rett og slett et dårlig råd med dagens priser.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er faktisk ikke langt unna at du kan kjøpe:

1 stk Xbox360
    1 stk Laptop
    1 stk Blu Ray spiller

For det samme som en PS3 koster.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Intermediate hhalstensen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som ren spillkonsoll synes jeg Xbox360 er bedre enn PS3. Det er utvalget av spill, håndkontrollen, Xbox Live og pris som taler for 360en. I tillegg er den minst like enkel å bruke som mediastreamer sammenlignet med PS3. Den er kompatibel med programmerbare fjernkontroller med IR, noe PS3 ikke er...

Men går du allerede med planer om innkjøp av BD-spiller, er PS3en en fin begynnelse.

Intermediate roeng2 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    857
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock

1 stk Xbox360
    1 stk Laptop
    1 stk Blu Ray spiller

Tar at du er en Xbox360 fan, men dette er prisen på en basis utgave og skal man ha den beste utgaven koster den vel noe mer den også.

Men trådstarter spurte faktisk om man skulle gå for Ps2 eller Ps3 og hvorfor skal folk andbefale han Xbox360 da?

Har ikke sakt noe om 360 som spille konsol og ja billigere er den, men jeg persjonlig liker Ps3 og spiller noen spill som kun Ps3 har. GT5 og MetalGear for og nevne noen, og Xbox har sinne titler.

Ja jeg er også klar over at man snart kan legge inn spill på HD på Xbox men da vil man igjen trenge mer HD plass om man ikke skal slette spillene etter vært. Og HD plass koster jo litt det også.

Og folk velger nok Xbox eller Ps3 ut i fra vilke konsol de er vant med å ha, og spille gleden er nok like stor på begge to.

Men til trådstarter så om du skal velge mellom Ps2 og Ps3 ville jeg valgt Ps3 og om du får tak i så kjøp en som du kan spille Ps2 spill på.

Intermediate hhalstensen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock

1 stk Xbox360
    1 stk Laptop
    1 stk Blu Ray spiller

Samme f... hvor mye annet man kan kjøpe, hvis det er PS3 man vil ha Jeg ser poenget ditt, men man kan allikevel ikke klage på prisen til PS3 når man faktisk får en "High Definition" spillkonsoll, medistreamer og BD-spiller til rundt 4 laken (hvis jeg husker rett).

Og det skal være nevnt at for de som vil koble Xbox360 til trådløst-nett (jeg er en av dem) og vil kunne lade kontrollen(e) istedenfor å bruke AA-batterier trenger man en antenne til 699,- og en ladekabel+oppladbare batteri til ca. 150,-. Dette er allerede inkludert i prisen på PS3.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roeng2
    Tar at du er en Xbox360 fan, men dette er prisen på en basis utgave og skal man ha den beste utgaven koster den vel noe mer den også.

Men trådstarter spurte faktisk om man skulle gå for Ps2 eller Ps3 og hvorfor skal folk andbefale han Xbox360 da?

Har ikke sakt noe om 360 som spille konsol og ja billigere er den, men jeg persjonlig liker Ps3 og spiller noen spill som kun Ps3 har. GT4 og MetalGear for og nevne noen, og Xbox har sinne titler.

Ja jeg er også klar over at man snart kan legge inn spill på HD på Xbox men da vil man igjen trenge mer HD plass om man ikke skal slette spillene etter vært. Og HD plass koster jo litt det også.

Og folk velger nok Xbox eller Ps3 ut i fra vilke konsol de er vant med å ha, og spille gleden er nok like stor på begge to.

Men til trådstarter så om du skal velge mellom Ps2 og Ps3 ville jeg valgt Ps3 og om du får tak i så kjøp en som du kan spille Ps2 spill på.
    Nei - jeg er ikke noen fanboy for noen konsoll!

Jeg vil veldig gjerne ha en PS3 - men den er jo ikke verdt mer en halvparten av hva den koster - med tanke på hva de andre konsollene koster.

Så jeg er egentlig mest forbannet på Sony som har en utsuger markesstrategi!! :evil:

En del av det du får med PS3 blir bare tull - med Xbox får du friheten til å velge, noe som er mye bedre. Jeg har selvsagt lader (flere) og en haug oppladbare batterier fra før av. Trådløst nett vil jeg ikke ha. Hvorfor skal jeg da betale ekstra for noe jeg ikke vil ha?

Den eneste årsaken til at man må kjøpe PS3 i dag må være fordi man absolutt vil spille en av spilltitlene som kun kommer på denne konsollen. Men det er en bra nok grunn! Det er tross alt en spillkonsoll!

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Roeng2: X360 har også GTA4, med høyere oppløsning og AA faktisk, så ikke si at dette er ekslusivt til PS3, please.

Men som jeg nevnte istad, PS2 begynte sin utfasning allerede da PS3 kom, men det kommer fortsatt spill til konsollen. Om du ikke bryr deg om HD-gaming har PS2 et bra spillbibliotek som rettferdigjør prisen dens (selvom X360 koster omtrent det samme, om ikke mindre)

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hva om en nisse kom bort til deg og hvisket deg i øret: Xbox 360 til 1000 kr., ja det er mulig følg, følg linken! Elkjøp - X360Q2A00019 Ville du fulgt den?

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PianoBlack
    Hva om en nisse kom bort til deg og hvisket deg i øret: Xbox 360 til 1000 kr., ja det er mulig følg, følg linken! Elkjøp - X360Q2A00019 Ville du fulgt den?
    Og hvordan kan den sammenlignes med PS3?

Det der er en PS2 med litt bedre grafikk.

Ikke engang denne kan sammenlignes med PS3 men er det nærmest MS klarer å komme Expert.no / Spill og underholdning/Xbox 360/Spillkonsoll/XBOX 360 ELITE KONSOLL M/2 SPILL Da er det ikke så voldsomt stor prisforskjell lenger. Og jeg tviler på at man finner en Blu-Ray spiller til 1000,-

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox

Ikke engang denne kan sammenlignes med PS3 men er det nærmest MS klarer å komme Expert.no / Spill og underholdning/Xbox 360/Spillkonsoll/XBOX 360 ELITE KONSOLL M/2 SPILL Da er det ikke så voldsomt stor prisforskjell lenger. Og jeg tviler på at man finner en Blu-Ray spiller til 1000,-

Jeg har begge maskinene. Tipset om 360en bare sånn at han var klar over at det også var et reelt alternativ siden han nevnet stram prisbudsjett. Syns det heller er artig at du sammenligner PS2 og 360......... 360 tilbyr en helt annen spillopplevelse enn PS2 noen gang vil klare, selv om den er ribba for utstyr i forhold til rimeligste PS3 alternativ...

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Åja - det er det Xbox360 er - en PS2 med litt bedre grafikk. Takk for opplysningen, visste ikke det jeg.

Men jeg tror det følger med en opsjon med Arcade om å kjøpe en 20GB hdd for en hundrings eller 2.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    194
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jeg antar du bare Troller, men jeg biter på.

Jeg har begge maskiner og XBOX360 går rundt PS3 som en spillmaskin. Alle spill som finnes på begge kjøpes på XBOX360 (GTA f.eks) hjemme hos meg.
    Det er kun BD + viftestøy som er bedre på PS3.

Og selv den billigste XBOX360 har bedre grafikk enn PS3. (det er ingen forskjell på XBOX360 maskinen)

Side 1 av 4 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •