Når fases Playstation 2 ut? - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 67 av 67
    Intermediate Vincent_vega sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2,338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Men merk mine ord -> tangerer såvidt ps3... Ps3 er fortsatt raskest igang med avspillingen :-D

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For egen del så hadde jeg helst sett at PS3 heller beholdte en del av de spill relaterte godene - enn å strippe den for de.

Hadde ønsket PS2 kompabilitet - da det er mange gode titler der - eller har du muligheten til å laste tidligere genersjoners spill ned på HDD slik som Xboxen og Wii kan?

Og heller hatt stor hardisk, vet du lett kan bytte dette på PS3 - men hvordan står seg garantien hvis du åpner konsollen? Eller dette trengs kanskje ikke?
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate jahnmar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er ganske sikker på at garantien gjelder selv ved hdd bytte. Mener jeg leste dette en eller annen plass. Er lang fra noe "datageni", men klarte og bytte min på 3minutt

Er bare en liten luke på siden som må åpnes med en skrue eller 2.

Newcomer chew sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Så å kjøpe en Arcade til rundt tusenlappen, en 120GB HDD til en tusing og en trådløs adapter til kr 700,- - blir mer enn 4k?

Jeg tror ditt regnestykke passet noe bedre før MS satte ned prisene?

Som du sier - det er en del mer inkludert på PS3, man får se hva man trenger - og lage et regnestykke etter det.
    Jeg nevnte ikke alt du får i en ps3 kontra en xbox 360. da blir det fort en del mer å legge til prisen.. fant forresten den sammenligningen her. Den er nå faktisk litt gammel og dekker ikke nye priser eller pakke-tilbud, men om du tar dagens modeller vil nok forskjellene ikke bli så mye større enn her.

men ja.. poenget mitt er at du får mer med en playstation 3, men det er også ting som du ikke kan velge bort, så den vil uansett koste mer enn xbox360 samme hvordan du vrir og vender på det.

Ville bare gjøre trådstarteren litt oppmerksom på hva noe av forskjellene på maskinene er - og hvorfor det er en såpass stor prisforskjell.

Støynivået bør du også gjøres oppmerksom forresten på da ps3 er nesten lydløs mens xbox 360 er som en flyturbin. nå har det imidlertidlig kommet en update som gjør at du kan legge inn spill på maskinen som forhindrer størstedelen av bråket ved at dvd drevet ikke snurrer konstant. Krever en harddisk med en del ledig plass though.. men det er ganske mye bedre.

Jeg har begge maskinene her i hus samt wii og jeg ser goder og onder i alle. De forskjellige konsollene er veldig bra alle sammen, men de er veldig forskjellige. Du må finne ut hva du trenger til ditt behov og fremover i tid. Se på spillene til konsollene.. Sammenlign priser og hva du vil ha. -trenger du egentlig bluray og alt annet fancy fra ps3? -Vil du ha noe mer enn det microsoft gir deg i sin xbox 360? -Har du lyst på noe helt annet og velger en wii istedet?

EDIT: ville bare si at du ikke bryter garantien om du bytter harddisk selv.

Intermediate Vincent_vega sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2,338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stemmer det, garantien gjelder fortsatt hvis man bytter HDD

Intermediate jahnmar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PRISTEST: Xbox 360 vs. Playstation 3

EDIT: Muligens ikke helt rett tråd, men er nå litt her også...

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Og heller hatt stor hardisk, vet du lett kan bytte dette på PS3 - men hvordan står seg garantien hvis du åpner konsollen? Eller dette trengs kanskje ikke?
    Nevnt ørten ganger her og på alle andre fora; å bytte harddisk bryter ikke garantien. Det står tilmed forklart hvordan man gjør det i manualen.

Forøvrig et greit poeng å ta med seg når man sammenligner pris; en 120 GB HDD til Xbox 360 koster rundt tusenlappen. For 250 GB til PS3 må du ut med ca. 500 kroner.

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •