Når fases Playstation 2 ut? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 67
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Hæh?

Jeg fatter ikke hvor "bedre grafikk" kommentarene kommer fra... Seriøst... Hva er det jeg egentlig skal se etter? Spytt ut, så sjekker jeg på konsollene mine...

Om den faktisk er bedre så er forskjellene så små at kun folk som ser nøye etter ser dem... Men joda, bare fortell hvor og hvilket spill jeg skal se etter.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke hva det er med visse PS3 eiere men de skriver mye rart.

En annen her inne var så i hundre over at PS3 solgte mer enn xbox360 en periode at han spontant utropte PS3 til konsolkrigens vinner!

Da jeg gjorde han oppmerksom på at Wii solgte dobbelt så mye som PS3 - så fortalte han meg at Wii egentlig ikke var noen konsoll - men et leketøy for barn.

Joda, takker og bukker for flott informasjon!

Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke hva det er med folk som på død og liv skal hevde at ene konsollen er bedre enn den andre... For å gi et banalt eksempel så har jeg det artigere når jeg kjører en sliten Golf I fra 1980 enn når jeg kjører en Volvo V70 med 170 hk dieselmotor og alt av tenkelig utstyr... Volvoen kan være så awesome den bare vil men til slutt veiern for mye, har for treg automatkasse og for mye lag fra turboen = Golfen en mye artigere bil! Så alt kommer ned til smaksmak. For min del var enkel brukergrensesnitt veldig viktig og der er PS3 overlegen (i mine øyne) og derfor brukes den mest av konsollene. Til jul skal jeg kjøpe meg Wii fordi jeg prøvde Rayman Raving Rabids og så morsomt har jeg ikke hatt foran TV-skjermen så lenge jeg kan huske... Leketøy... Jaja... Stakkars han som sitter og tar spilla dønn seriøst.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PianoBlack
    Jeg fatter ikke hvor "bedre grafikk" kommentarene kommer fra... Seriøst... Hva er det jeg egentlig skal se etter? Spytt ut, så sjekker jeg på konsollene mine...

Om den faktisk er bedre så er forskjellene så små at kun folk som ser nøye etter ser dem... Men joda, bare fortell hvor og hvilket spill jeg skal se etter.
    Tror forskjellene er for små til å bry seg om...

Men dette er vel noe Sony kanskje fortjener å få i trynet etter at de gikk veldig arrogant ut og slo fast at deres Playstation 3 skulle knuse Xbox360 - og da særlig når det gjelder grafikk.

Nå har vi fasiten som viser at konsollene i virkeligheten heller er veldig likeverdige når det gjelder grafikk.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub

Intermediate jahnmar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel...nå er nå ikke Xbox eierne så mye bedre heller. Trådstarter spør om han skal kjøpe Ps2 eller Ps3 , og Xbox mafiaen kommer styrtende til med en eneste gang.

Intermediate xanakor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    å si at 360 har dårlig grafikk er jo å banne i kjerka.

har hatt både og, men solgte 360 grunnet støy. det var minimalt med forskjell på grafikk. spillmessig er 360 bedre enn ps3, men mulighetene ang bluray var også avgjørende til at det ble pss3.

men ettersom 360 har gått ned i pris nå regner jeg med at jeg skl kjøpe en for å ha i tilfelle det kommer noe virkelig morro ekslusivt til 360 (les. forza motorsport)

mvh
    stian

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jahnmar
    Vel...nå er nå ikke Xbox eierne så mye bedre heller. Trådstarter spør om han skal kjøpe Ps2 eller Ps3 , og Xbox mafiaen kommer styrtende til med en eneste gang.
    Hadde Xbox360 også kostet rundt 4 lapper så hadde jeg ikke anbefalt den i stedet for PS3.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xanakor
    å si at 360 har dårlig grafikk er jo å banne i kjerka.

har hatt både og, men solgte 360 grunnet støy. det var minimalt med forskjell på grafikk. spillmessig er 360 bedre enn ps3, men mulighetene ang bluray var også avgjørende til at det ble pss3.

men ettersom 360 har gått ned i pris nå regner jeg med at jeg skl kjøpe en for å ha i tilfelle det kommer noe virkelig morro ekslusivt til 360 (les. forza motorsport)
    mvh
    stian

Ja, derfor kjøpte jeg en til etter å ha vært uten konsollen i et halvt år. Jeg liker Project Gotham Racing, Halo og Gears of war - det var avgjørende for nytt kjøp.

Intermediate dancemainia sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    885
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jahnmar

Hallo!!! Vist trådstarter tenker på og kjøpe ps2, er det sansynligvis spilling konsolen vil bli brukt mest til? Hvorfor ikke anbefalle han 360 isteden da som har under halve prisen av ps3? og et overlegent spillarkiv

Ps jeg er ikke fra xbox mafiaen, har faktisk ps3 selv, men må inrømme at jeg kjøpte den mest pga blu-ray og streaming, hadde 360 hatt blu-ray hadde jeg muligens kjøpt den isteden pga spillarkivet

Intermediate jahnmar sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    911
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Qte:Vist trådstarter tenker på og kjøpe ps2, er det sansynligvis spilling konsolen vil bli brukt mest til?

Akkurat det må trådstarter svare på.

EDOT: får være nok OT!

Intermediate roeng2 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    857
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lil-H
    Roeng2: X360 har også GTA4, med høyere oppløsning og AA faktisk, så ikke si at dette er ekslusivt til PS3, please.)

GT5 er forkortelse for Grandturismo 5 og jeg har ikke skrevet noe om GTA4!

Og jeg vurderer og kjøpe meg leketøyet Wii for den er utrolig underholdene, og ser ikke bort i fra at mulig 360 også blir kjøpt inn. Men vanskelig og rett ferdiggjøre de kjøpene ovenfor kona, men Wii har hun selv hintet om så kansje til jul.

Intermediate redline sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    PS3 er priset latterlig høyt men det er vel for å kompensere for tapet Sony har hatt pr. konsoll siden utviklingen gikk over budsjett.
    Kan innrømme at jeg er 360-fan og har hatt helt siden første utgave av Core kom ut, storfornøyd og digger håndkontrollen. Andre ting jeg liker med 360 er spillutvalget som passer meg veldig bra, Online-spilling som alltid har vært stabilt så lenge jeg har brukt det samt funksjonen som musikkspiller gjør den til en komplett maskin for min del.
    Kjenner flere med PS3 som sliter både med online og nettverksproblemer generellt når de skal overføre musikk og filmer.. Dette funker som regel knirkefritt på Xbox. Jeg hadde en post på dette for litt siden når jeg hadde problemer med musikkdeling men det løste seg med å være litt tålmodig 8)

Minus med Xbox 360 er:
    - ikke integrert blu-ray spiller
    - ikke integrert trådløst nettverksadapter

Active Eivinn sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

PS2 modchip

litt ot, men.

Selger 1 stk. DMS 4 Pro modchip ny u-åpnet til PS2 for 450,-

med Toxic os kan du installere spill på en 3,5" HDD samtprogrammer. Har en slik i min og har fungert helt fint etter at den ble flashet med toxic bios.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Mye bra meninger her

Jeg syns at det som er skrevet er bra og det er helt greit å ta med Xbox også. For hvis vi velger å gå ned en prisklasse så må vi også vurdere xbox. Men har de alle de mest vanlige PS spillene? Tenker på singstar f.eks (har noen små unger). Det nevnes også forskjellige xbox konsoller, hva bør man gå for? Grunnen til at jeg vurderer mest PS er at det er det jeg har sett mest av og spilt mest på fra før, som en også nevnte. Og hva er dette med at støyen forsvinner? Koster det mye ekstra?

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Det er faktisk ikke langt unna at du kan kjøpe:

1 stk Xbox360
    1 stk Laptop
    1 stk Blu Ray spiller

For det samme som en PS3 koster.
    Ikke langt unna? Kan du vise hvilke produkter du da tenker på?

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes aldri støy har vært noe problem på Xboxen, ihvertfall ikke hvis du spiller Singstar

Xbox har noe som heter Lips - men med trådløs mikrofoner, akkurat som PS3.

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Ikke langt unna? Kan du vise hvilke produkter du da tenker på?
    Foreslår at du tar en liten tur på noen nettsjapper selv og sjekker....

Intermediate hhalstensen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av majoren
    Jeg syns at det som er skrevet er bra og det er helt greit å ta med Xbox også. For hvis vi velger å gå ned en prisklasse så må vi også vurdere xbox. Men har de alle de mest vanlige PS spillene? Tenker på singstar f.eks (har noen små unger). Det nevnes også forskjellige xbox konsoller, hva bør man gå for? Grunnen til at jeg vurderer mest PS er at det er det jeg har sett mest av og spilt mest på fra før, som en også nevnte. Og hva er dette med at støyen forsvinner? Koster det mye ekstra?
    Eneste grunnen til at jeg kjøpte PS3 (i tillegg til å ha Xbox 360 fra før) var kun på grunn av at samboeren min ville ha Singstar og Buzz, da disse titlene ikke er på X360 var saken grei. Jeg "rettferdiggjorde" kjøpet med at jeg i tillegg fikk med en kompetent BD-spiller på kjøpet

Som spillkonsoll synes jeg X360 er overlegen mest pga håndkontrollene og Xbox Live, og egne titler som Halo, GoW, Forza m.fl. Dessverre støyer den en del, noe som gjør den lite egnet til å se film på.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Foreslår at du tar en liten tur på noen nettsjapper selv og sjekker....
    Jeg synes du kan sette opp et regnestykke med konkrete produkter siden du kommer med påstanden. Hvis du ikke kan backe opp påstandene dine blir det bare useriøs trolling...

Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Jeg synes du kan sette opp et regnestykke med konkrete produkter siden du kommer med påstanden. Hvis du ikke kan backe opp påstandene dine blir det bare useriøs trolling...
    Dette var mer ment som et klageutbrudd over at Sony ikke kan sette ned prisen på sin konsoll - det virker heller som om de setter opp prisen.

Jeg har sett BD spillere selges for under 2k, jeg har sett Laptoper til salgs for rundt 2k - og nå sist Xbox360 for under 1k - grovt regnet så blir dette rundt 5k - ikke så langt unna 4k og noe som jeg så PS3 til salgs for her om dagen.

Men det er klart jobber man skikkelig en kveld så kan man sikkert komme fremtil helt andre summer.

Side 2 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •