Far Cry 2 - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 65

Tråd: Far Cry 2

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Gehe
    Har spilt det i noen timer nå og synes det er veldig vanskelig å unngå å havne i trøbbel i oppdragene. mitt første oppdrag med en "buddy" var jo på andre siden av kartet. på veien dit så blei jeg jo angreper langs hele veien. Er det meningen at man skal krype gjennom skogen hele tida? Hvordan opplever dere dette?
    Du må utnytte bussmulighetene og evt bytte litt på båt og bil alt ettersom. Du kan også kjøre utenom veiene, via ørken og savanne ol. Jeg prøvde å skaffe meg en bil med maskingevær el. på lange kjøreturer, stoppet opp i utkanten av leirene og massakrerte de fleste før jeg gikk inn eller bare kjørte videre. Det er også mulig å kjøre fra mange av bilene.

Active
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes Call Of Duty 4 var 10 ganger bedre, synd man spiller igjennom det på ett par kvelder.

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg spiller stort sett det jeg kommer over av skytespill og likte det første Far Cry veldig bra. Jeg kjøpte derfor selvfølgelig Far Cry 2 uten å nøle.
    For det første så har far cry 2 absolutt ingenting med far cry 1 å gjøre. Ubisoft har bare beholdt tittelen for å selge flere spill...
    Det er selvfølgelig veldig flott grafikk om du har pc krafitig nok til å ha på¨alle godsakene, men utover det er det stort sett bare nedtur. Ai`en er under hver kritikk, fysikken er så som så, noe som gjør det lite tilfredstillende å leke med de forskjellige våpnene, det er også lagt inn en twist som gjør at våpnene noen ganger klikker og at de etter en tids bruk blir slitt. En god idè, men gjennomføringen blir i praksis bare irriterende. jeg er selv skytter å tipper jeg har en missfire eller jam sånn ca. hvert titusende skudd, så det er ikke veldig ofte det skjer i virkeligheten, I spillet vil jeg tippe det skjer hvert hundrende skudd. Det er selvfølgelig ingen bullet drop eller andre hensyn man trenger å ta. Kulene går altså rett frem samme hvor langt unna motstanderen er.
    Spillet minner mye om S.T.A.L.K.E.R i struktur. Dvs. du må dra rundt i et stort område å gjøre oppdrag.
    Man kan kjøpe/unlocke nye våpen etterhvert som spillet skrider frem.
    kjøtingen (som det blir MYE av!) er monoton og høyst urealistisk.
    Hanglider er tilgjengelig i dette spillet akurat som i far cry 1, men det er ikke mye bruk for de utover det å finne diamanter som er spillets "penger" og brukes til å kjøpe våpen/oppgraderinger.
    Man kan også kjøre båt som etterhvert er en mer og mer grei måte å transportere seg rundt på mapet da det ikke er så helsikkes mange vaktposter på sjøen som på land, vaktpostene respawner forøvrig i et tempo som rett og slett er irriterende og trekker veldig ned på helhetsinntrykket.
    Selve oppgavene du må gjøre er veldig enkle og byr på svært lite variasjon - kjør fra A til B drep noen vakter og f.eks hent noen papirer, kjør tilbake til A (som så oftest ligger på andre siden av mapet og krever 5 minutters kjøring...)
    få mission acomplished, legg ut på ny mission osv.
    Du har også buddies som kan hjelpe deg eller vice versa, funksjonen tilfører spillet absolutt ingen ting da kompisene dine er ganske teite og interaksjonen er minimal.
    Far Cry 2 har stor sett fått bra karakterer, jeg er som dere kanskje forstår ganske så uenig og valgte rett og slett å avinstallere spillet etter ca. 40% fullført, det ble rett og slett for repetetivt og kjedelig.
    sett bort fra grafikken som jeg hadde gitt 8 av 10 så fortjener ikke spillet i seg selv mer enn 3 av 10 poeng.

Active
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig..Dritkjedelig spill.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fette å mye gåing det er i detta spillet! ******* forbanna cuntmuscle!

Bra spill, men for meg blir det møkkakjedelig! Selges og prøver ut Fallout 3 istedenfor

EDIT: herregud for et fjortis svar.... :-P

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med Wotg ja........ jeg synes spillet var dritakjedelig

Skjønner egentlig meg ikke på de som synes farcry 2 er årets spill , men vi jo forskjellige.

Intermediate Beemer sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig dette var drit kjedelig desverre for min del.Syns det var dårlig skytefølelse,Frx kontra cod spillene etc.
    Kjedelig med all kjøringa gåinga.Blir ikke spilt ferdig.Gidder liksom ikke.
    Gir meg ikke noe dette.Fin grafikk kjører alt på full pupp.

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig..

Og veldig buggete lyd på pistolen. Kan jo trykke flere ganger uten at det kommer noe lyd, så plutselig kommer det. Kun en liten bagatell...

Oppsumering:
    + Bra spill osv. Bra grafikk. (men ikke imponerende på 93") gigantiske brett.

- For mye dødtid, for mye gåing/kjøring, fienden ser at det er deg på 1000 m hold, bugs, må skyte en kar med 100 skudd før han dør. frustrerende...Pure har bedre grafikk en Far Cry, og det er for dårlig! Totalt underlegen COD4 når det gjelder spillbarhet, kontroll, skyting osv...

Ikke noe for meg. Selges videre...

Active
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Enig..

Og veldig buggete lyd på pistolen. Kan jo trykke flere ganger uten at det kommer noe lyd, så plutselig kommer det. Kun en liten bagatell...

Oppsumering:
    + Bra spill osv. Bra grafikk. (men ikke imponerende på 93") gigantiske brett.

- For mye dødtid, for mye gåing/kjøring, fienden ser at det er deg på 1000 m hold, bugs, må skyte en kar med 100 skudd før han dør. frustrerende...Pure har bedre grafikk en Far Cry, og det er for dårlig! Totalt underlegen COD4 når det gjelder spillbarhet, kontroll, skyting osv...

Ikke noe for meg. Selges videre...
    COD4 er noe av det bedre jeg har spillet på lenge, action hele tiden og ett spill som du liksom ikke klarer å stoppe å spille før du har kommet igjennom det.

Active jokke2k3 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    486
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig..
    - For mye dødtid, for mye gåing/kjøring, fienden ser at det er deg på 1000 m hold, bugs, må skyte en kar med 100 skudd før han dør. frustrerende...
    Høres ut som Crysis dette :-D

Intermediate HansMarius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter noen timers spilling, må jeg nok moderere min tidligere entusiasme for dette spillet. Det er rett og slett et av historiens mest overhypede spill...

Altfor repetetivt, irriterende malaria og våpen som jam'er seg, dårlig fysikk og gameplayet prøver ikke å fortelle noen som helst historie. Det er rett og slett bare å gå rundt å gjøre oppdrag. Når disse, som wotg sier, ofte befinner seg på andre siden av kartet blir det for kjedsomt i lengden.

Det som imidlertid tar kaka er respawning ved kontrollpostene - er det noe du kan få billig av meg er det det!

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, hva i svarte er greia med malaria??? Plutselig må du putte piller i deg....helt meningsløst.

Active
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, hva i svarte er greia med malaria??? Plutselig må du putte piller i deg....helt meningsløst.
    Spiser sikkert mye piller di som har laget spillet også.

Intermediate HansMarius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snart kommer det vel spill hvor karakteren er hekta på heroin eller amfetamin, så må man fyke rundt å score dope og kanyler:-) hehe...

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter svaret til Wotg så gikk det bare nedover! Spørs om jeg skal bare holde meg unna dette spillet da..

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HansMarius
    Snart kommer det vel spill hvor karakteren er hekta på heroin eller amfetamin, så må man fyke rundt å score dope og kanyler:-) hehe...
    Liten ref. til Herion Hero fra South Park episoden om Guitar Hero eller? Hehe.

Intermediate Michael1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Roffy
    COD4 er noe av det bedre jeg har spillet på lenge, action hele tiden og ett spill som du liksom ikke klarer å stoppe å spille før du har kommet igjennom det.
    JA DA ER JEG EINIG MED DEG! COD4 er endå da beste som finnes i Butikkene. Om du begynner å spille blir du ikke lei. Grafikk er det ingen over ingen under eller på siden.

Intermediate Michael1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    830
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Jeg spiller stort sett det jeg kommer over av skytespill og likte det første Far Cry veldig bra. Jeg kjøpte derfor selvfølgelig Far Cry 2 uten å nøle.
    For det første så har far cry 2 absolutt ingenting med far cry 1 å gjøre. Ubisoft har bare beholdt tittelen for å selge flere spill...
    Det er selvfølgelig veldig flott grafikk om du har pc krafitig nok til å ha på¨alle godsakene, men utover det er det stort sett bare nedtur. Ai`en er under hver kritikk, fysikken er så som så, noe som gjør det lite tilfredstillende å leke med de forskjellige våpnene, det er også lagt inn en twist som gjør at våpnene noen ganger klikker og at de etter en tids bruk blir slitt. En god idè, men gjennomføringen blir i praksis bare irriterende. jeg er selv skytter å tipper jeg har en missfire eller jam sånn ca. hvert titusende skudd, så det er ikke veldig ofte det skjer i virkeligheten, I spillet vil jeg tippe det skjer hvert hundrende skudd. Det er selvfølgelig ingen bullet drop eller andre hensyn man trenger å ta. Kulene går altså rett frem samme hvor langt unna motstanderen er.
    Spillet minner mye om S.T.A.L.K.E.R i struktur. Dvs. du må dra rundt i et stort område å gjøre oppdrag.
    Man kan kjøpe/unlocke nye våpen etterhvert som spillet skrider frem.
    kjøtingen (som det blir MYE av!) er monoton og høyst urealistisk.
    Hanglider er tilgjengelig i dette spillet akurat som i far cry 1, men det er ikke mye bruk for de utover det å finne diamanter som er spillets "penger" og brukes til å kjøpe våpen/oppgraderinger.
    Man kan også kjøre båt som etterhvert er en mer og mer grei måte å transportere seg rundt på mapet da det ikke er så helsikkes mange vaktposter på sjøen som på land, vaktpostene respawner forøvrig i et tempo som rett og slett er irriterende og trekker veldig ned på helhetsinntrykket.
    Selve oppgavene du må gjøre er veldig enkle og byr på svært lite variasjon - kjør fra A til B drep noen vakter og f.eks hent noen papirer, kjør tilbake til A (som så oftest ligger på andre siden av mapet og krever 5 minutters kjøring...)
    få mission acomplished, legg ut på ny mission osv.
    Du har også buddies som kan hjelpe deg eller vice versa, funksjonen tilfører spillet absolutt ingen ting da kompisene dine er ganske teite og interaksjonen er minimal.
    Far Cry 2 har stor sett fått bra karakterer, jeg er som dere kanskje forstår ganske så uenig og valgte rett og slett å avinstallere spillet etter ca. 40% fullført, det ble rett og slett for repetetivt og kjedelig.
    sett bort fra grafikken som jeg hadde gitt 8 av 10 så fortjener ikke spillet i seg selv mer enn 3 av 10 poeng.

Også her må jeg sier meg einig! Jeg avbrøt ved ca 10% fullført av spillet. Ble lei av at reise rundt som e tulling for å gjøre oppdrag der mesteparten av spillet gikk nettopp til reisen... Leverte det inn å valgt ett annet spill ...

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Michael1
    JA DA ER JEG EINIG MED DEG! COD4 er endå da beste som finnes i Butikkene. Om du begynner å spille blir du ikke lei. Grafikk er det ingen over ingen under eller på siden.
    COD5 er bedre..8)

Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    COD5 er bra men ikke så banebrytende som Cod4. COD5 blir litt kjedelig. man har spillt det før på en måte. Nei, infinity ward, gi oss litt moderne krigføring igjen! :-D

Men synes det var gøy at multiplayer delen i COD5 fungerte like bra som cod4 sin. Det er bra!

Btw, far cry 2 er solgt. for et gørrkjedelig møkkaspill...

Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •