Xbox360 finner ikkke Router(Thompson)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Intermediate kfh74 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Xbox360 finner ikkke Router(Thompson)

Ett merkelig problem dette.

Har hatt xbox'en oppe og gått med denne routeren (Thompson 780WLT) fra Telenor en god stund nå, ikke trådlåst, men wired.

I en periode har jeg ikke brukt xboxen noe særlig og koblet den fra routeren for å spille i et annet rom uten Live.

Koblet den til igjen, men nå finner ikke xboxen routeren? slått av router, og koblet fra scratch, men ingenting hjelper?

Noen som har peiling?

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    541
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres veldig merkelig ut. Har du sjekket om den lille lampen ved nettverksutgangen på xboxen lyser? Sjekk også at lampen lyser ved ruteren.

Sjekk også ved å koble xboxen direkte til pc'en (sjekk om du får kontakt ved å streame musikk)

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Garantisak.

kontaktet Microsoft xbox360 kundesenter og den skal sendes inn til reperasjon. Antagelig er det nettverkskortet som har brent opp (lynnedslag kan være en mulig grunn). Dette går på garantien.

Den grønne lampen lyste forøvrig ikke!

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    541
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når den ikke lyser så betyr det at det sannsynligvis er noe galt med nettverkskortet ditt ja. Men får du det på garantien tror du? Lyn nedslag er ikke garantisak.

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var Microsoft Support som nevnte lynnedslag, jeg svarte at det visste jeg ingenting om.
    Det som ble sagt var at sannsynligvis var nettverkskortet "brent" opp, og det var uansett garantisak, så sa i allefall den hyggelige svenske damen

Det som ver litt irriterende var at det var mine foreldre som fikk Tollpost på døren med med tom retureske, ikke så enkelt å forstå postnummer når man er svensk

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Fikk ny Xbox 360!

Da fikk jeg xbox'en i retur i dag. Til min overraskelse fikk jeg ny 360, 1 mnd gold abbonement og nye 3 år med garanti. Koblet den opp og funket fint den. Det som irriterte meg var at den brukte knappe 3 dager fra Praha til Oslo, men hele 5 dager fra Oslo og hjem til meg her på Vestlandet!

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    541
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kfh74
    Da fikk jeg xbox'en i retur i dag. Til min overraskelse fikk jeg ny 360, 1 mnd gold abbonement og nye 3 år med garanti. Koblet den opp og funket fint den. Det som irriterte meg var at den brukte knappe 3 dager fra Praha til Oslo, men hele 5 dager fra Oslo og hjem til meg her på Vestlandet!
    Jepp.. Posten Norge suger i forhold til ALT annet. Motat pakker fra Kina, USA, Storbritania osv, men det er alltid Norge som bruker lenst tid på å frakte.. Og alikevel lar ikke staten andre få lov til å konkurrere med posten. Why? :???:

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med at postgangen her i landet kan være treig, men dette var faktisk DHL, eller det vil si at det var en uavhengig tredjepart som fratet den fra Oslo og hit. Kårstad Transport, fy skam dere!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •