Får litt lyd ut av TVen og litt lyd ut av anlegget, vil ha alt på anlegget!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Får litt lyd ut av TVen og litt lyd ut av anlegget, vil ha alt på anlegget!

Hola!

Har ein PS3 kobla til TVen min med HDMI, vidare går lyden frå optisk ut på TVen, Bravia W4000, til anlegget mitt, eit logitech z-5500. Problemet er at lyden blir fordelt på TVen og anlegget. Er det normalt? Hovudsakleg er det stemmer eg merkar det på, det virkar som dei berre kjem ut av TVen. I praksis kan eg ha så høg lyd eg berre vil på anlegget, men må også ha lyd på TVen for å kunne høyre kva folk seier, det er så smått irriterande. Er det nokon som har nokre tankar? Burde eg heller koble PS3en direkte til anlegget med den optiske? Hadde vore greit å ha lyden ut frå TVen då eg også har ein Wii og 360 som skal koblast til. Har leita litt rundt på instillingar, men ikkje funne noko, men så veit eg ikkje heilt kva eg leitar etter heller!

Intermediate HansMarius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Løsningen kommer: (BEHOLD:-)) Gå inn i menyen på TV'en og skru av TV'ens interne høyttalere. Deretter kobler du en Optisk kabel mellom PS3 og Z5500 så er problemet borte. Da vil du også få Dolby Digital/DTS lyyd riktig gjengitt fra Logitech anlegget:-)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heh, måtte vere noko så enkelt ja :P

Men viss eg koblar PS3en til anlegget direkte, er det då noko poeng i å slå av høgtalarane på TVen? Eg vil vil helst ha lyden frå TV til anlegg då det er mest praktisk, viss eg berre slår av høgtalarane i TVen vil det fikse det problemet?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •