Xboxen lager riper i platene mine

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 13 av 13
    Intermediate gompan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Xboxen lager riper i platene mine

Hei folkens,

Har fått et veldig stort problem med xboxen min, ved at den har bestemt seg for å lage riper i platene mine. Det har i flere uker kommet ulyder av xboxen uten at jeg helt kunne tenke meg hva den gjorde. Så dukket det opp en del lesefeil og stopp i spillet som irriterte meg til de grader. Dette skjedde med helt nye spill som bare var tatt ut av etuiet et par ganger. Jeg er ikke akkurat ihuga spillentusiast, men liker å spille en gang i blant. Og nå som GTA IV ble lansert, så kjøpte jeg selvfølgelig dette samme dag som det kom. Har nå hatt spillet siden lanseringen, tirsdag og plata har kun blitt tatt ut av coveret og satt i xboxen.

Her er resultatet:

Vedlegg 32792

Jeg lurer vel egentlig ikke på så veldig mye, men nå har jeg fått i hvert fall to spill ødelagt pga denne maskina og dette dekker vel microsoft? Er det noen som har opplevd dette før?

Deler frustrasjonen min i dag, da dette skulle bli dagen hvor jeg skulle sitte inne og spille GTA IV fra morgen til kvelds :cry:

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørt om dette før, så det er nok en liten bug i spillern. MS burde rydde opp her .

Intermediate gompan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    578
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Leste litt rundt og det var flere som hadde hatt problemet ved at den sto på høykant. Jeg har bare hatt den liggende, så det er avklart..

Irriterende at jeg ikke oppdaget dette før.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hørt at den kan lage riper hvis du flytter på den når den står på.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    1,248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også fått ripe i mitt Gta spill samme dag jeg fikk det, spilte i 5min så hang alt seg opp og det kom en stor ripe ytterst i spillet. Jeg kjøpte det på elprice og dei sa jeg sku ringe til MS og forklare hva som var hendt, jeg har ikke gjort det enda, men tar det på mandag tror jeg. Dei sa på elprice at jeg kom til å få nytt spill, men skjønner ikke hvordan maskina har klart å ødelegge det, den er ikke min men funket helt fint en uke før og har ikke vært i bruk i mellomtiden. Menmen, sånn som skjer det.

Intermediate
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    1,059
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool xbox 360

har hørt om problemet før spiller ingen rolle om 360 står oppreist eller ligger
    ring xbox kundeservice å forklar dem problemet ingen av mine 2 360 har ripa spill men har lest om det på flere forum tidligere

det fixser ikke seg selv call em :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Står xboxen på høykant er den utrolig følsom for støt, og riper fort opp dvd plater.
    Hadde min stående på pulten, og fikk ødelagt noen plater.
    Anbefaler en slik Protector 360
    Ikke oppdaget noen riper etter innkjøp av den.
    Er noen myke plastknotter som blir plassert inne i dvd spilleren.
    Veldig enkel å innstallere.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

kjent problem, les historikken!

Hei..
    Nå må jeg si med det samme at jeg ikke eie Xbox, men...
    les:
    Xbox 360 technical problems - Wikipedia, the free encyclopedia

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er en "gammel" tråd men jeg frisker den opp litt igjen, selv har jeg hatt samme problem. Jeg ringte til MS og hørte hva jeg skulle gjøre med dette problemet, og fikk beskjed å sende den inn. Dagene gikk og Dhl kom på døra med en eske, og pakka den pent ned så den gikk pent avgårde. Etter noen dager så kom den på døra igjen etter en tur til Tjekkia for reperasjon. Da jeg åpnet esken lå det et pent brev, de ville ikke reparere den pga de påstod den var tukla med. Det er jo kjempe moro og da ga jeg F. og kjøpte en ny maskin og har ikke noe problemer med denne.

Jeg hadde ikke gjort noe med denne maskinen, så jeg synes at MS kunne ha fikset denne. Noen som har hatt samme problem med innlevering til MS service verksted?

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gompan
    Hei folkens,

Har fått et veldig stort problem med xboxen min, ved at den har bestemt seg for å lage riper i platene mine. Det har i flere uker kommet ulyder av xboxen uten at jeg helt kunne tenke meg hva den gjorde. Så dukket det opp en del lesefeil og stopp i spillet som irriterte meg til de grader. Dette skjedde med helt nye spill som bare var tatt ut av etuiet et par ganger. Jeg er ikke akkurat ihuga spillentusiast, men liker å spille en gang i blant. Og nå som GTA IV ble lansert, så kjøpte jeg selvfølgelig dette samme dag som det kom. Har nå hatt spillet siden lanseringen, tirsdag og plata har kun blitt tatt ut av coveret og satt i xboxen.

Her er resultatet:

Vedlegg 32792

Jeg lurer vel egentlig ikke på så veldig mye, men nå har jeg fått i hvert fall to spill ødelagt pga denne maskina og dette dekker vel microsoft? Er det noen som har opplevd dette før?

Deler frustrasjonen min i dag, da dette skulle bli dagen hvor jeg skulle sitte inne og spille GTA IV fra morgen til kvelds :cry:
    Får trøste deg med det at jeg fikk mitt GTA 4 ødelagt etter noen dagers spilling, måtte desverre gå til innkjøp av nytt spill. Har en maskin som er likedan her, så den står pent i esken sin og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med den.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    du kan jo innstallere spill til hardisken når du kjøper nye spill.
    dette gjør du ved å:

1. putt spillet du vil laste ned til hardisken i xboxen.
    2. gå inn på "xbox dashboard".
    3. gå på "my xbox".
    4. så på "game library".
    5. gå på spillet du puttet i xboxen tideligere.
    6. gå ned til "innstall to hardrive".
    7. så tar det en liten stund mens spillet blir lastet ned til hardisken.

denne instruksjonen gjelder folk med nyeste oppdateringer som du får når du får xbox LIVE eller du kan også få det med i de nyeste spillene.

når du har gjort dette vil spillet (disken) bare snurre i ca 2 sek. så kan du spille uten at spillet blir ødelagt og det bråker ikke like mye.

Intermediate dj-vega sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2,008
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hint: Forbrukerrådet :-D

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Maskinen min er solgt som defekt for lenge siden, stund siden den gikk nå men MS ville ikke gjøre noe med den pga de påstod den var fiklet med. Idioter!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •