Problem med å få Xbox 360 Elite opp mot TV

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problem med å få Xbox 360 Elite opp mot TV

Jeg er så utfattelig lite flink på tekniske duppeditter at det er til å SPY av ! kaldsvetter og hele pakka..

uansett her er problemet !

Idag kjøpte jeg meg en Xbox360 Elite. jeg får ikke koblet den opp på flatskjermen min !

Har en 42" LG. bruker en reciever samt 5 høytallere. jeg har fått en kompis til å trikse til slik at jeg får lyd når jeg kjører dvd eller tv.

på Input bruker jeg TV, HDMI1 og HDMI2. HDMI2 bruker jeg på PCn min. igjenom den bruker jeg minijacks og hdmi til dvi.

Jeg får jo ikke opp et bilde i det hele tatt da jeg bytter ut DVD kabelen med Xboxn. burde vel gå helt fint siden det går fint på dvdn?

Intermediate hhalstensen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan jo bare bytte den med min Xbox 360 som "bare" har component og optisk lyd ut + et lite mellomlegg

Active kellex sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2008
    Sted
    Lillehammer
    Poster
    327
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av yaeger
    Jeg er så utfattelig lite flink på tekniske duppeditter at det er til å SPY av ! kaldsvetter og hele pakka..

uansett her er problemet !

Idag kjøpte jeg meg en Xbox360 Elite. jeg får ikke koblet den opp på flatskjermen min !

Har en 42" LG. bruker en reciever samt 5 høytallere. jeg har fått en kompis til å trikse til slik at jeg får lyd når jeg kjører dvd eller tv.

på Input bruker jeg TV, HDMI1 og HDMI2. HDMI2 bruker jeg på PCn min. igjenom den bruker jeg minijacks og hdmi til dvi.

Jeg får jo ikke opp et bilde i det hele tatt da jeg bytter ut DVD kabelen med Xboxn. burde vel gå helt fint siden det går fint på dvdn?
    Kjører du 360`n igjennom HDMI på tv eller receiver? Har selv en LG tv og har den koblet til HDMI-1 og optic til receiver, funker fint bortsett fra at LG tv-en suger :-?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •