PS3 og HD-lyd - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23

Tråd: PS3 og HD-lyd

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Likte spesielt godt det gryteunderlaget den sto på, gjør sikkert underverker med kjølingen
    Klistrer man et Sony merke på og kaller den for official Sony PS3 cooling stand, får man sikker solgt den for et par hundrelapper

Newcomer Getsome sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hhalstensen
    Send meg en PM om hvor mye du vil ha for den, så blir vi sikkert enige om noe hvis du er interessert i å selge

Jeg vil ha den gamle 60GB versjonen kun pga damen vil ha Let´s Buzz og Singstar som bare finnes til PS2... Spille selv, gjør jeg heller på Xbox 360en da jeg synes den er bedre.

I beste fall får jeg bare kjøpe meg en brukt PS2 med alle spillene (max 2000,-) og en ny PS3 (ca. 3500,-) istedenfor å betale 6000-9000,- som de forlanger på finn.no for en gammel 60GB versjon.
    Selger den ikke bare for å selge den. Skal i såfall kjøpe meg en ny PS3 40gb! Selger den for 5500,- (den er kjøpt på elkjøp)!

Sitat Opprinnelig postet av jakv
    Var jo det at PS3 var bakoverkompatibel, samt at den spiller SACD som gjorde at jeg gikk for 60GB versjon, det blir fort i overkant mange bokser på stua også.

Men jeg kunne tenkt meg litt mindre bråk fra vifta på den.

Visste ikke at den spilte SACD engang, takk for den

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp deg en 40GB du. Maskina vil være billigere. I de fleste tilfeller bråker den mindre. Den bruker mindre strøm. Singstar på PS3 er mye bedre enn PS2. Buzz kommer til sommeren i en veldig fin PS3-utgave. Der kan man blant annet lage egne spørsmål og laste ned spørsmål fra nettet. 5000 spørsmål følger med.

Les mer om ny Buzz her: Posts tagged Buzz at PS3 Fanboy

Det finnes en del fine pakker hvor spill følger med til PS3. Anbefaler Uncharted eller GTA4.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •