XBOX360 Elite eller PS3 (eller begge to)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 37
    Newcomer Getsome sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

XBOX360 Elite eller PS3 (eller begge to)

Jeg har en knapp tidsramme om dagen og får ikke spilt eller brukt konsollene så mye som jeg skulle ønske. Vurderer derfor å selge XBOX360 Elite og heller beholde PS3.

Er det noe i fremtiden som skulle tilsi at jeg kommer til å angre på å selge XBOX360, da det er den jeg vurderer å selge. Tenker da på spill som kun kommer på XBOX360 eller feks HD leie av film på XBOX Live.

Hva sier dere?

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Getsome
    Jeg har en knapp tidsramme om dagen og får ikke spilt eller brukt konsollene så mye som jeg skulle ønske. Vurderer derfor å selge XBOX360 Elite og heller beholde PS3.

Er det noe i fremtiden som skulle tilsi at jeg kommer til å angre på å selge XBOX360, da det er den jeg vurderer å selge. Tenker da på spill som kun kommer på XBOX360 eller feks HD leie av film på XBOX Live.

Hva sier dere?
    Gears Of War 2 kommer i november kun til xbox 360, hvis du liker den typen fps spill så blir nok den noe av det råeste som har kommet til spillkonsoll.

Newcomer Vaden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    272
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Seriøst.. kva skal du med Gears of War 2 til Xbox 360 når Metal Gear Solid 4: Guns of the patriots kjem eksklusivt til PS3.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vaden
    Seriøst.. kva skal du med Gears of War 2 til Xbox 360 når Metal Gear Solid 4: Guns of the patriots kjem eksklusivt til PS3.
    dummeste jeg har hørt på lenge når det mest opplagte er å gå for begge to. Når det er sagt : Metal Gear Solid er noe av det beste som har kommet til noen som helst konsoll. Metal Gear Solid 2 var ok, men ikke i nærheten av orginalen. Metal Gear Solid 3 var en katastrofe. Med den utviklingen denne serien har hatt holder jeg en knapp på at Gears of War 2 blir ett langt bedre spill. Uansett bør man vel gå for begge konsollene. Skule jeg måtte velge mellom dem, ville jeg beholdt 360`en.

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Seriøst.. kva skal du med Metal Gear Solid 4: Guns of the patriots til PS3 når Gears of War 2 kommer eksklusivt til Xbox 360.

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel en smaksak hvilke spill man liker og ikke, jeg for min del, ser mange positive og negativer med begge konsollene og hadde ikke klart meg med bare en av dem. (jeg hadde selvfølgelig overlevd uten noen av dem, men er glad jeg spiller å velge )

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er bare litt redd for at jeg kommer til å angre hvis jeg selger min XBOX360.

Enkleste er vel å legge den ut for salg å se om noen er villig å betale (4000,-) for en minimalt lite brukt XBOX360 ELITE med det meste + 12 spill (deriblant Scene It og Guitar Hero II).

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spørs om du liker Gran Turismo eller Gears of War mest det... Bare spar og ha begge... Jeg har ikke så mye tid til spilling lenger men begge har titler jeg gjerne vil ha så da blir det bare sånn...

Newcomer pepo sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde beholdt PS3en, med den får du også blu-ray spiller i samme slengen. Men om du ikke trenger pengene så kan du droppe å selge i det heletatt.

Det er også verdt å legge merke til at spill-eksperter spår at om 1-2 år vil PS3 ha tatt over markedet om ikke Microsoft slipper noe heftigere.

Intermediate Herminator sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,000
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For meg så er xbox 360 mest interessant som spillemaskin, er vel ikke for ingen ting jeg kun har xbox 360. De eneste spillene som apellerer til meg på ps3 er gran turismo og final fantasy, ellers er det langt flere til 360. Spillene som slippes til begge går som regel også bedre på 360.

Ps3 har ikke spill som Halo 3, Mass effect, Gears of war og Bioshock, har også lest at orange box går bedre på 360.

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    278
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm, tenker og tenker. Tenkte egentlig å "bytte" XBOX'en i Popcornhour + en NAS.

Er skikkelig usikker på hva jeg skal gjøre...

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pepo
    Det er også verdt å legge merke til at spill-eksperter spår at om 1-2 år vil PS3 ha tatt over markedet om ikke Microsoft slipper noe heftigere.
    Har dine "eksperter" hørt om Nintendo Wii?

Slik jeg har forstått det så har allerede Wii "tatt over markedet"?

Har ikke Nintendo solgt over dobbelt så mange konsoller av Wii som Sony av PS3?

Jeg bare lurer jeg ;-)
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    476
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du vet at PS3en kan streame og spille av feks x264 matriell ved hjelp av mkv2vob? En popcorn hour bir smør på flesk in my humble opinion. Solgte HTPCen da jeg fant ut dette

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    121
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kan ikke sammenligne ps3 og wii mtp prisforskjell og sd/hd. wii er også en "ren spillemaskin" samtidlig som ps3 fungerer som blandt annet fullverdig mediasenter. i mine øyne vil en sammenligning av ps2 og wii være mer rettferdig og hvem har solgt mest der?

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pinguz
    Gears Of War 2 kommer i november kun til xbox 360, hvis du liker den typen fps spill så blir nok den noe av det råeste som har kommet til spillkonsoll.
    Gear of War er da ikke noe FPS.

Det er to vidt forskjellige spill med nesten null til felles bortsett fra menn men skytevåpen?

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av martinarnstad
    kan ikke sammenligne ps3 og wii mtp prisforskjell og sd/hd. wii er også en "ren spillemaskin" samtidlig som ps3 fungerer som blandt annet fullverdig mediasenter. i mine øyne vil en sammenligning av ps2 og wii være mer rettferdig og hvem har solgt mest der?
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal du ha maskinen primert til spill velg xbox360, skal du ikke spille men se film velg ps3
    Sony KD75ZD9 - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - xbox one x -ps4pro - nintendo switch

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    121
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bodin
    Skal du ha maskinen primert til spill velg xbox360, skal du ikke spille men se film velg ps3
    Ps3 er vel ikke bare til film? er kjempefornøyd med spillfunksjonen på min ps3 jeg. Det er jo tross alt en spillemaskin med multimediemuligheter.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Overall ligger nok 360 et hakk foran PS3 på spillutvalget, men da dreier det seg hovedsakelig om FPSs og andre barske mannemannspill. Om sånt ikke interesserer blir det et langt jevnere løp, om ikke seier til PS3.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,342
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe.
    Hvis man enda ikke har noen yndlingsspill som man kun kan spille på 360, så er nok PS3 det fornuftige valget etter min mening.

Hovedsakelig fordi den spiller BD filmer. Blir kontinuelig oppdatert for støtte av nye formater. Og fungerer greit som et mediasenter.

Begge konsollene har gode og dårlige titler. Mange av spillene er utgitt på begge konsollene. Og begge kan spille online.

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •