Men i all verden, kan ikke PS2 ta dvd filmer?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Active Eivinn sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Men i all verden, kan ikke PS2 ta dvd filmer?

Fikk min PS2 fra nederland, en SCPH 50004. Denne kunne ikke spille en dr... men tok å slang i en cd renser fra Fellowes og da tok den PS2 dvd, en dog med noe hakking. Noe DVD film medium resulterte i en "disc read error" Jeg er litt i tvil om jeg skal åpne denne og rense laser og eller justere den, da den ennå er forseglet. Er kjøpt på ebay fra cash converters fra nedarland så er ikke så fristnde å returnere den, tar så innmari lang tid med toll. Jeg har uansett tenkt å gjøre romeo modden for å få riktig spennning til laseren, og installere en DMS4 Pro modchip, som jeg fikk to av for 480,- til sammen ved en feil ...

Intermediate KIMSIZE sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SCPH 50004 er 3-4 år gammel, kan være der problemet ligger. PS2 får ofte problem med laser når de har noen år på baken.

Active
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    476
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har et spørsmål, hvorfor har du "importert" en gammel ps2? Er det noe spess med den?

Bare lurer med tanke på at ps2 slim og ps3 40gb koster nesten nada i idsse dager.

Active Eivinn sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg importerte fordi jeg ikke fant en slik modell i norge. Og fordi V9 og nyere har deinterlasing på DVD avspiller, og fordi den tar 3.5" HDD noe den nye slimmen ikke gjør. Lettere å modde, og så kadd jeg ikke vente på den nye slimmen med innebygd psu.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •