Problemer med streaming av DivX til Xbox360

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med streaming av DivX til Xbox360

Jeg bruker av og til Xboxen til å streame film fra PCen via WMP 11. Dette fungerer vanligvis veldig greit. Xbox og PC er koblet via kabel.

Har nå en divX som jeg har litt problemer med. Spesifikasjoner på filmen er som følger:

Bildefrekvens: 23 bilder/sek
    Datahastighet: 141 kbps
    Størrelse klipp: 12 biter
    Videokomprimering: DivX

Det ser ut til å fungere bra til å begynne med. Etter en liten stund, kanskje noen minutter, så skurrer lyden (tror hvertfall det har en sammenheng - lyden er helt fin ved avspilling på PC) og filmen stopper med feilmeldingen "Can't play this content because it may not be supported.(...)Statuscode: 69-80070057"

Det fungerer bra å spille den av på WMP på PCen, så selve filen skulle være ok.

Noen som har samme erfaring og kanskje noen tips til hva som kan være problemet?

Intermediate twelve sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    856
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har samme erfaring med ett par filer jeg har selv, desverre ikke funnet noen løsning.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    6
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har funnet en slags løsning. Konverterte filmen til h264. Måtte få WMP til å lese dette, siden den ikke tar MPEG4, men det var bare en liten register-endring. Da fungerer alt flottings.

Men det er vel som vanlig med Microsoft; du får bare gjøre det MS syns du skal gjøre. Alternative løsninger har aldri vært deres sterke side. Dessverre.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •