PS3 - Problem med bilde!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Exclamation PS3 - Problem med bilde!

Hei folkens!
    Jeg kjøpte PS3 60gb ganske sent, å var derfor en av de sisste før Sony bestemte seg for å relansere med oppgradert HW. Men det er en annen histore.

Problemet mitt var att når jeg spilte av BlueRay og DVD filmer, så dukket det opp en halvlys-grønn stripe nederst og til venstre i skjerm bildet... Meget irritabelt. Nesten som at bildet var for lite i forhold til skjermen.

Leverte derfor inn den til forhandler, å fant at Sony selv ikke hadde hørt om dette problemet. Så nå etter 3 uker fikk jeg en 40gb i bytte (med ett par spill og en BlueRay film). Men så kommer kaken.. Problemet var det samme på den nye!!!

TV`n er en LG 37LB1R, å støtter derfor bare 1080i.. Men når alt er stilt inn på dette, så skjønner jeg ikke problemet.. Kan heller ikke fatte at det har noe med kabelen å gjøre, iom. at det kun gjelder på film..... :-?

Dette er MEGET frustrerende og irriterende, så har gjerne kunne tenkt meg ett svar på dette hvor jeg har ventet for lenge til at dette skal være ett nåværende problem!!

Alle svar tas mot med en KJEMPE takk!!!

Intermediate KIMSIZE sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,381
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøv med en annen kabel du, evt på en annen TV. Eller aller helst begge deler...

Intermediate frdrk sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    666
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Holder kanskje at du bytter inngang på tven og... Prøv.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KIMSIZE
    Prøv med en annen kabel du, evt på en annen TV. Eller aller helst begge deler...
    Prøvde å endre litt instillinger på selve tv`n, å viste seg faktisk å være irritabelt enkelt......

På min LG 37LB1R, så har du HDMI - PC og DTV! Min har stått på PC aller så lenge... Dette for at jeg testet en del ift. oppkobling til pc...

I det jeg switchet til DTV, så løste problemet seg! :LOL:

MEGET fornøyd på andre enden her, men også litt ydmykt.... ops: hehe... takker for innspill og tanker...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •