Streaming fra PS3 til PC stopper etter 20sek???

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,066
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Streaming fra PS3 til PC stopper etter 20sek???

Har satt opp streaming fra mediaplayer 11. PS3 finner server og lister opp all musikk. Både WMA og MP3. Lyden blir meget bra og alt ser ut til å virke utmerket. MEN! Uansett låt jeg spiller så stopper den etter ca 20sekunder. Den viser tittel og lengde på sporet, men bare stopper etter 20sekunder. Noen som har vært borti dette?

Newcomer dejavu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    208
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Plasmaboy
    Har satt opp streaming fra mediaplayer 11. PS3 finner server og lister opp all musikk. Både WMA og MP3. Lyden blir meget bra og alt ser ut til å virke utmerket. MEN! Uansett låt jeg spiller så stopper den etter ca 20sekunder. Den viser tittel og lengde på sporet, men bare stopper etter 20sekunder. Noen som har vært borti dette?
    Du mener kanskje streaming fra pc til PS3,og da kan jeg anbefale tråden lenger opp på siden her, hvor oppsett av Tversity og for den slags skyld også WMa gjennomgås.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,066
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selvfølgelig mener jeg det :-) Skal vel fungere uten tversity? Har fulgt guiden til MP11 nøye og alt virker bortsett fra at alle sanger stopper etter 20 sek. Er kun interessert i å spille av MP3.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •