Får ikke koblet til Xbox Live lengre

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate redline sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Får ikke koblet til Xbox Live lengre

Lånte meg en USB trådløs adapter som leveres til 360'en, tenkte det var enklere så jeg slipper kabelen som ligger over stuegolvet.
    Installeringen gikk greit og jeg måtte legge inn krypteringsnøkkel og godkjenne MAC-adressen på nettverket.
    Den koblet seg opp mot nettet ganske snart og lastet ned en oppdatering til mediespilleren men der stoppet det. Den finner pc'en men får ikke opp filene som ligger der, den står bare å søker. Bruker Media Player 11 og Mediedeling som jeg har gjort hele tiden.
    Fikk også Media Center til å virke og får nå vise noen bilder og spillt av litt musikk fra pc'en på boxen.
    Men jeg får fortsatt ikke inn på Live, den laster ned oppdateringer etc. som vanlig men står bare å søker når det står "Connection to Live" eller.no.
    Noen som kjenner til problemet? Det er altså ikke der så lenge den er kablet direkte til routeren

Intermediate r0ver2 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    933
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er problemer med Live-tjenste for tiden, bare så du er klar over at problemet KAN ligge hos Live

Intermediate redline sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    635
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for det, de er ikke verdensmestre i å oppdatere info på nettet om slike ting.

Newcomer Cyrus the virus sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Arrow Xbox LIVE

Sitat Opprinnelig postet av r0ver2
    Det er problemer med Live-tjenste for tiden, bare så du er klar over at problemet KAN ligge hos Live
    Stemmer det ja!, Så det på en eller annen nettside idag!... Om ikke annet finner du jo sikkert svar her oxoXbox.com | De vanligste problemene med aktivering av Xbox Live

Cyrus

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •