Xbox 360 Upnp AV server kompatibel?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer nutts sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Xbox 360 Upnp AV server kompatibel?

Hei

Jeg streamer fra mine datamaskiner helt perfekt, disse kjører XP og Vista.
    Så gikk jeg til innkjøp av en NAS med innebygget FTP, Upnp AV server og Itunes server. Jeg kjøpte en Dlink DNS-313. FTP server virker, og jeg har satt opp UpnpAV serveren, men jeg får ingen kontakt med denne fra Xbox 360.
    (den synes heller ikke under de tilgjengelige enhetene som 360 finner)

NAS'n er tilgjengelig på nettverket, deling er satt opp til att alle kan nå den internt i mitt nett osv osv.

Jeg streamer helt fint fra Dns-313 via lokal nettet, men da rett fra disken og ikke via UpnpAV serveren.

Jeg lurer på om dette er 360 sin feil eller en bugg med dns-313

Er det noen som kommer på i farten en player for Windows som streamer film og musikk via en UpnpAV server, slik att jeg kan teste om det er Dns-313 sin feil?

Virker som om DNS-313 er ett ganske så ferkst produkt, da kun Firmware 1.0 er tilgjengelig, og det finnes lite info om denne på nettet, det meste jeg finner med Google er nettsider som selger denne.

Noen som har testet denne?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei nutts.

jeg vet lite om problemet ditt men kanskje du har løsningen på mitt problem.

jeg fikk min DNS-313 i dag og jeg puttet inn en Samsung SpinPoint F1 1TB 3.5" (DinSide testet DNS med tilsvarende 500Mb utgaven)

MEN, jeg klarer ikke å få satt opp 313. alt fungerer inntil ClicknConnect skal sette opp driten... steget etter at strømmen er koblet og DNSen lyser blått...
    Jeg får feilmelding om at "CliknConnect can't initialise your device"
    Alle kabler er koblet til og strømen er på. Jeg har forsøkt å konfigurere via det trådløse nettverket, (routeren er Belkin N1 vision) og med nettverksledning direkte (etter lengre samtale med D-Link support...) uten at det hjalp. Programvaren stopper på samme plass.

jeg har pinget 313 og da får jeg kontakt. jeg har forsøkt å installere både fra en Vista og en Xp maskin... samme feil....

har du peiling på hva som kan være problemet?!
    jeg er takknemlig for all hjelp jeg kan få.....

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har akkurat samme problemet som Nutts..
    Enheten fungere utmerket opp mot pc'n min, men får ingen kontakt på Xbox 360
    Har nettopp lagt inn siste firmware(DNS-313_2008.07.30-0857__1.02b04v1) som jeg fikk anbefalt av d-link support.
    UPnP av server er enablet og har delt "root", men fortasatt; nada..
    Noen som har fått dette til å fungere med sin dns-313?

På forhånd, takk..

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •