Blåtann(PS3) og ekstender....

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate zx300 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    873
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Blåtann(PS3) og ekstender....

Er det noe blåtann ekstender på markede?

Skal styre PS3(fj.kontroll og joystick) via 1 etasje til TVen(film og spill) etasje over der PS3 står.

Vanlig blåtann rekker bare opptil 10mtr, ser at det er blåtann adaptere(motakere som tar opptil 100mtr). Vil detee funke til PS3?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg klarer fint å styre PS3 via kontrolleren fra etasjen over (trenger ikke være i rommet rett over heller). Prøvde ute og der fungerte den ca 15 meter fra ytterveggen (bor i en enebolig av tre). Dette kun med orginal blåtann overføring (ingen ekstern blåtannadapter). Så jeg vil tro at det skulle gå greit hos deg også , hvis du da ikke bor i et betonghus.

Har også spilt spill over trådløs tvoverføring som denne i etasjen over der PS3 står.

Ta med deg kontrolleren og se når det røde lyset slukker, da mister den kontakten med PS3 boksen.

Intermediate zx300 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    873
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ein
    Jeg klarer fint å styre PS3 via kontrolleren fra etasjen over (trenger ikke være i rommet rett over heller). Prøvde ute og der fungerte den ca 15 meter fra ytterveggen (bor i en enebolig av tre). Dette kun med orginal blåtann overføring (ingen ekstern blåtannadapter). Så jeg vil tro at det skulle gå greit hos deg også , hvis du da ikke bor i et betonghus.

Har også spilt spill over trådløs tvoverføring som denne i etasjen over der PS3 står.

Ta med deg kontrolleren og se når det røde lyset slukker, da mister den kontakten med PS3 boksen.
    hahaha
    Det er helt rått, de virke igjenom tre etasjer uten problem :-)
    Både for spill kontroll og DVD kontroll :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •