Miniguide; Mediastreaming til PS3 [oppdatert 29/1-10] - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 24 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 468
    Intermediate kas sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Første gang jeg instalerte TvV etter denne tråden fungerte alt fint, da i tankene at jeg fikk streamet av 720p.mkv filer "perfekt". Men så en dag så ville den ikke streame 720p.mkv filer så bra lengre, det virker som den stremear det som som dårlig divx med en oppløsning på 600x250 eller noe slikt udugelig.
    Så da fjernet jeg alt fra maskinene og instalerte TvV og codecene på nytt, men den vil fortsatt ikke spille av i orginal kvaliteten.
    Eneste jeg har gjort i TvVer å gjort om i \Settings\Maximum Video and Image Resolution\ til 1080x1920.
    Trodde det skulle ha hjulpet men...

Noe ider?

Edit: La merke til nå når jeg prøvde igjen så er lyden helt vrengt også, høres ut som noen holder "play\pause" knappen inne... Tenkte kanskje at pc`n har tatt kvelden på grund av all transcodingen, men CPU`n ligger kun på ca 60-70% under streamingen....

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Oppgitt

Må innrømme at jeg sjelden har vært borti noe program som er mer følsomt enn dette. En kort periode kunne jeg faktisk streame audio (noen ganger) og film (noen ganger) men sjelden samtidig. Så startet fintuning, og for hver ting jeg korrigerer beveger jeg meg lenger og lenger bort fra løsningen. Det hjalp sikkert ikke at jeg før jeg var helt ferdig med TVersity oppsettet startet å sette opp PS3->PSP streaming.
    Nå får jeg ikke engang listet filene i library inne i TVersity-applikasjonen på PC'en, og da kan man jo ikke forvente at ting skal vises på PS3 (selv om det kanskje ikke hadde forundret meg med tanke på hvor lite system det ser ut til å være med denne applikasjonen). Jeg er ganske datakyndig men her møter jeg bare veggen og blir gretten....

Jeg bruker Vista og er dog ikke erfaren bruker på Vista selv om jeg ellers har en del kunnskaper. Mulig det kanskje er rettighetsproblemer i Vista som lurer meg? Må man starte TVersity med høyremeny "Kjør som administrator" eller holder det med denne services.msc settingen og at jeg er definert som Administrator (brukerkonto)?

Noen som kan se over settingene mine i TVersity?

(X=huket av
    0 = ikke huket av)

GENERAL:
    Media Playback Device = Playstation 3
    X Automatically start sharing when computer starts
    Temporary Media Files = 8192 MB
    Home Network -> port = 41952
    0 The media server should accept requests origination from outside......
    X The media server should act as a proxy
    Max timeshift period = 30 (minutes)

MEDIA LIBRARY:
    Custom (har egendefinerte foldere hvor filene ligger)
    Time of day for refresh = 06:00
    Refresh the library every = 24 (hours)
    X Modify file names and tags for readibility
    0 prefix item's title.....
    X Sort items under the forlders category.....
    0 Read tags from AVI-files

TRANSCODING:
    x Only when needed
    0 decrease the bitrate if it is too high for my network
    Video resolution: 400 x 300 (PS: Har full-hd tv)
    Image resolution: 1280 x 1024
    X Use directshow.....
    Windows Media 8
    Optimize = quality
    Connection speed wireless G 54 Mbps Connection quality=Excellent
    Compression=average
    X Decode the media as fast as possible without taking into account the bitr...

INTERNET FEEDS:
    Max nr of items to show pr feed=10
    Number of new items whose media files should be downloaded .....=2
    Max nr of files to download in the backgrnd...=10
    Max bandwidth consumed.....=1000000

Begynner å bli desperat nå.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

PS3, Telenor Multimodem og Vista?

Noen her som har satt opp TVersity på Vista med Telenor Multimodem mot PS3?

Har prøvd det meste for atter igjen å få opp serverne på PS3 men serveren dukker aldri opp der.
    TVersity er nå reinstallert og jeg har fått opp igjen library i TVersity, restart, refreshet etc etc. Men PS3 viser det uansett ikke.

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beklager at jeg ikke har muligheten til å svare på alle problemer, noen har jeg heller ikke noe godt svar på. Jeg prøver så godt jeg kan å oppdatere de to første postene når det dukker opp noe nytt på TVeristyforumet eller andre steder, f.eks her. Nå er det endel som får dette til og som sikkert kan bidra til å få denne tråden enda bedre.

Vista har jeg ikke selv, så der må jeg melde pass. I og med at Xp trenger adminpålogging av services kan det godt tenkes at Vista krever noe lignende, men at fremgangsmåten kanskje er anderledes. Majoriteten av trøbbel ved tilgang til filer er nettopp denne rettighetsproblematikken, deretter kommer åpning av port i XP-brannmur og til slutt router.

Når det gjelder OlaDunk så er det en ting jeg vil påpeke.
    punktet: Video resolution: 400 x 300 (PS: Har full-hd tv)
    TVeristy nedskalerer video som er høyere oppløst enn det man setter i dette feltet. Mye divx og nedlastbart innhold er imiderltid ikke så godt oppløst og vil ei heller bli påvirket. Sett gjerne dette tallet opp til hva skjermen din støtter, MEN full HD kan blir hakketet på trådløst nett. Du får prøve deg frem, litt etter litt. Du hadde vel forresten andre problemer som må overkommes først..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mozze
    Når det gjelder OlaDunk så er det en ting jeg vil påpeke.
    punktet: Video resolution: 400 x 300 (PS: Har full-hd tv)
    TVeristy nedskalerer video som er høyere oppløst enn det man setter i dette feltet. Mye divx og nedlastbart innhold er imiderltid ikke så godt oppløst og vil ei heller bli påvirket. Sett gjerne dette tallet opp til hva skjermen din støtter, MEN full HD kan blir hakketet på trådløst nett. Du får prøve deg frem, litt etter litt. Du hadde vel forresten andre problemer som må overkommes først..
    Jepp....noe annet jeg må løse før video-oppløsning ja. Så langt har jeg ikke fått opp et eneste pixel på skjermen ;-) (dvs det funket jo litt en stund).

Antar det må være rettigheter i Vista eller routeren som ikke er spesifisert riktig.
    Jeg prøver forøvrig å se på PS3-skjermen stort sett gjennom en PSP (via Remote Play) så hvis TVersity ikke vil dukke opp i Remote på PSP så håper jeg noen kan fortelle meg det såå får jeg heller løpe trapper og miste mer julefett for hver gang jeg skal sjekke om TVersity kommer opp på PS3.

Forøvrig takk for svar....

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

PS3, TVersity og PSP remote play?

Ser ut som jeg klarer å få dette til å virke igjen.

En test man kan gjøre er å prøve følgende URL i browseren etter at man har spesifisert bibliotek i TVersity og mener alt skal være konfigurert riktig:

http://localhost:41952/medialib/browse

Da vil man få opp en liste over library av filer hvis alt er bra så langt (på PC'en).

I mitt tilfelle ser det ut til å være en kombinasjon av flere ting. Jeg har prøvd å sette opp "Remote play" til PSP fra PS3 og trodde at jeg kunne få opp TVersity streaming over til PSP også. Men å blande disse to tingene (TVersity streaming til PS3 og Remote Play fra PS3 til PSP) synes å forkludre noe veldig i mitt oppsett. Da kommer ikke serveren opp på PS3. Hvis jeg først får opp server på PS3 og deretter prøver å koble til Remote Play fra PSP får jeg beskjed om at PSP ikke klarer å "connecte" til den angitte PS3. Så mulig dette heller ikke skal være mulig å få til. Noen som vet?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Thumbs up Sykt irriterende

Det som er så irriterende med TVersity er at den ikke virker å være konsistent. En ting er om den er konsistent i å fungere eller konsistent i å feile. Det siste kan man da ofte fikse med å steppe tilbake til det man endret siden sist det virket etc. Men TVersity er for meg helt gresk på dette området.

Igår fikk jeg alt atter til å virke ...mye hjulpet av router restart tror jeg. Så skulle jeg legge til audio url'er for radio siden video og audio så ut til å fungere.

Kjørte vanlig rutine og trodde jeg gjorde de små endringene uten andre krumspring. Hva skjer? Jo nå forsvinner Mediaserver prosessen. Den starter nok opp men forsvinner umiddelbart. Jeg har ikke endret noe i services.msc etc. Prøver "start tjeneste" på denne, men det hjelper ikke. Får feilmelding, og dermed får TVersity.exe frontend opp dette rosa ikonet i øvre høyre hjørne om connection error.

Har prøvd restart av pc, start av service, rescan av library, refresh av library, router restart etc. Det er noe så inni €/#(#("#(&"/)(/&#"&(" irriterende.

Noen som har noen som helst ide her? Er dette en følgefeil av noe annet jeg tydeligvis har gjort (og likevel ikke isolert til TJENESTER/SERVICES) eller er det bare Vista (eller jeg) som ikke egner seg (meg) sammen med TVersity?

Nesten fristende å glemme hele greia og gå for WMP 11 :evil:

Newcomer dejavu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    208
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oladunk
    Det som er så irriterende med TVersity er at den ikke virker å være konsistent. En ting er om den er konsistent i å fungere eller konsistent i å feile. Det siste kan man da ofte fikse med å steppe tilbake til det man endret siden sist det virket etc. Men TVersity er for meg helt gresk på dette området.

Igår fikk jeg alt atter til å virke ...mye hjulpet av router restart tror jeg. Så skulle jeg legge til audio url'er for radio siden video og audio så ut til å fungere.

Kjørte vanlig rutine og trodde jeg gjorde de små endringene uten andre krumspring. Hva skjer? Jo nå forsvinner Mediaserver prosessen. Den starter nok opp men forsvinner umiddelbart. Jeg har ikke endret noe i services.msc etc. Prøver "start tjeneste" på denne, men det hjelper ikke. Får feilmelding, og dermed får TVersity.exe frontend opp dette rosa ikonet i øvre høyre hjørne om connection error.

Har prøvd restart av pc, start av service, rescan av library, refresh av library, router restart etc. Det er noe så inni €/#(#("#(&"/)(/&#"&(" irriterende.

Noen som har noen som helst ide her? Er dette en følgefeil av noe annet jeg tydeligvis har gjort (og likevel ikke isolert til TJENESTER/SERVICES) eller er det bare Vista (eller jeg) som ikke egner seg (meg) sammen med TVersity?

Nesten fristende å glemme hele greia og gå for WMP 11 :evil:
    Ingen klare ideer herfra Ola. Må bare si jeg kjenner meg igjen i stabilitetsproblemene. Selv fulgte jeg en annen,tilsvarende guide,idet jeg ikke helt forsto denne. Den virket fra første øyeblikk,men dessverre ustabil.Og nå er jeg lei dette,og har tenkt å avinnstallere alt,og begynne på ny igjen. Etter denne guiden.
    Det blir spennede.

WMP virker jo alltid,men dekker ikke mitt behov som er å vise filmer fra harddisk på pc,via ps3 til TV og prosjektor.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Så og si i mål....

Vel jeg ga ikke opp. Jeg trålet en del andre kilder på nettet og først nå (etter ca 1 ukes intens jobbing og trappeløping) ser det ut til at ting fungerer nogenlunde tilfredsstillende. Ting som gjenstår:

1) Tar veldig lang tid før TVersity ikonet dukker opp på PS3 skjermen. Men det er kanskje vanlig?
    2) Det er ustabilt
    3) En del audio/video/podkast feeds ser ikke ut til å virke, og jeg får ulike feilmeldinger fra de ulike. Så her må jeg gå dette mer nøye i sømmene slik at jeg finner systemet.

Har en god del tips nå i forhold til feilsøking og det å finne url til audio/videostrømmer, så kanskje skriver jeg snart en liten guide for dette.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg lagt inn TVersity, og har fulgt guiden. Alt fungerte med en gang, men foreløpig har jeg ikke testet mot PS3. Jeg har en Snazio mediabox/dvd-spiller i stua, og TVersity dukket opp i menyen der. Så langt har jeg bare spilt av MPEG2 i .TS transport-strøm filer. Oppløsning 1080i/60. Avspillingen er hakkete på de fleste filene. jeg har fjernet avhukingen for transkoding.

Jeg har også installert Wizd, som er en annen mediaserver, og på denne går avspillingen jevnt og fint, hvis ikke bitraten går over det som Snazioen makter.

Er det noe jeg kan endre for å få opp ytelsen i TVersity? Jeg er interessert i å få dette til å virke, da jeg har PS3 + at TVersity har mange muligheter som ikke finnes i Wizd.

Gunnar

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ola, godt å høre at du er på gang. Hvis problemet kan synes å være relevant for andre, post det gjerne her eller i en PM så legger jeg det til i guiden. url-guide hadde også vært fint, der er jeg ganske blank. Jeg linker gjerne til en slik i guiden, evt implementerer den hvis det er ok for deg.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slo på PS-3 i dag, og TVersity ble gjenkjent med èn gang her også. Noen av filene med høy bitrate som ikke spilte/spilte hakkete på Snazio spilte perfekt bildemessig på PS-3, dessverre uten lyd. Noen av filene jeg prøvde hadde "glitcher" , noen med grønn "flash" av og til. Dette var filer både med høy og lav bitrate. Må prøve å finne ut av lydproblemet, da det ellers begynner å se lovende ut!

Jeg har koblet PS-3 til en Pioneer VSX-AX2AV-S receiver med HDMI, og videre til en JVC RS-1 projektor. Jeg har ikke problem med lyden ved DVD eller BD.

Gunnar

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Streamer fra Vista med WMP11 til PS3, funker kjempebra, så lenge Norton Antivirus er deaktivert. Finner ikke ut hvordan jeg skal få Norton til å akseptere streaming fra WMP11 till PS3, noen som vet??

Hadde det samme problemet på Xbox360 også, men da slo jeg av og på Norton en gang, så gikk det fint.

Edit:LØST

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

URL-guide

Sitat Opprinnelig postet av Mozze
    Ola, godt å høre at du er på gang. Hvis problemet kan synes å være relevant for andre, post det gjerne her eller i en PM så legger jeg det til i guiden. url-guide hadde også vært fint, der er jeg ganske blank. Jeg linker gjerne til en slik i guiden, evt implementerer den hvis det er ok for deg.
    Jeg har en del informasjon å komme med som kanskje kan være av nytte for andre. Men jeg tar litt av gangen siden jeg ikke har tid til å gjøre alt nå. Derfor kan jeg starte på en URL-guide som trådstarter kan ta med i første post om han synes den er verdt å bli nevnt.

Problemene med URL'er at at det er rettighetsproblemer etc. Video på nettet er ofte begrenset til kanaler som ikke er altfor interessante, og audio-url er ofte kamuflert slik at man må spille de via et webinterface. Dette gjør det vanskelig for bruk bl.a. via PS3.
    Men det finnes omveier for å finne en del av disse. Det jeg har funnet som foreløpig beste verktøy er en plugin til Firefox som heter "UnPlug". Hvis man velger denne med høyre-tast menyen mens man peker på en webside (man må prøve seg frem på ulike områder på siden ofte) vil denne plugin søke etter mediastrømmer på siden. Linkene man deretter får listet er ofte flere og man bør prøveklikke på hver enkelt av disse til man får opp mediaspiller ved klikket.

Denne plugin har jeg bl.a. brukt med stor hell på bl.a. minradio.no som har de fleste interessante norske kanalene som ikke alle er lette å få tak i ellers. Jeg har også brukt den med suksess på amerikanske radiokanaler som er av mine favoritter men som også er beskyttet. Husk at man bør sjekke om radiokanalen streames i flere båndbredder og deretter velge den beste (minradio.no har pluss-versjon under innstillinger). PlugIn'en UnPlug kan lastes ned til Firefox her:

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/2254

Noen av linkene jeg har funnet på denne måten inkluderer (jeg kan ikke nødvendigvis påstå at disse ikke er tilgjengelige åpent på andre steder,så det er ikke sikkert man trenger UnPlug for alle):

FRA minradio.no:
    P4 Norge: mms://mms-cluster2.nextra.no/P4_Norge
    P4 Ballade: mms://mms-cluster2.nextra.no/P4_Ballade?WMContentBitrate=49000
    P4 Bandit: mms://mms-cluster2.nextra.no/P4_Bandit
    P4 Hits: mms://mms-cluster2.nextra.no/P4_Hits?WMContentBitrate=49000
    P4 jukebox: mms://mms-cluster2.nextra.no/P4_Norsk?WMContentBitrate=160000
    P4 RadioRetro: mms://mms-cluster2.nextra.no/P4_Oldies?WMContentBitrate=49000
    80s classics: http://wstream01.workzone.no/Aller_Glasnost_49
    Funky 70s: http://wstream01.workzone.no/Aller_Boogie_49
    Kanal24: http://wstream01.workzone.no/Aller_Kanal24_High
    Klem Fm: http://wstream01.workzone.no/Aller_NRJ_KlemFM_High
    NonStopHits: http://wstream01.workzone.no/Aller_Non_Stop_Hits_49
    NRJ: http://wstream01.workzone.no/Aller_NRJ_High
    Radio ØB (er korrigert): mms://live.alleredge.com/AE_Ostlandet_High
    Radio1: mms://live.alleredge.com/AE_Radio1_Oslo_Mid
    Rock: http://wstream01.workzone.no/Aller_Rocks_49
    The Voice: mms://live.alleredge.com/AE_TheVoiceNO_High
    VG Jukebox: http://live.alleredge.com/AE_VG_Jukebox
    VG radio: mms://live.alleredge.com/AE_VG_Radio_Mid
    (Det finnes enda flere kanaler på minradio.no)

Jeg har noen andre linker til Smooth jazz radio i Usa men tipper at dette blir litt smal nisje for posting her ;-)

Når det gjelder video så har dette vist seg litt vanskeligere, men det finnes mange url'er å prøve på på disse stedene:

MyP2P.eu :: Watch LiveTV for free on your pc, just like your home tv!
    Worldwide Television streams.
    broadband free online streaming tv | watch online tv channels broadcast | viewmy.tv

Jeg har selv litt problemer med å få nrk videopodcast til å fungere, så om noen kan avsløre hemmeligheten med disse så hadde det vært fint.

Fint om dere kan korrigere mine linker og også komme med deres egne tips og linker. La oss la snøballen begynne å rulle her.....Post inn linkene dere finner etterhvert som dere finner dem. Kanskje finner dere også noen av kanalene jeg har nevnt i bedre kvalitet også?

Dette var en liten start, og muligens fyller jeg inn mer etterhvert.

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt suverent oladunk!
    Jeg legger det til i post #2 ved leilighet, kan teste litt ut selv også så jeg skjønner det selv først
    Link til smoot jazz tar jeg gjerne med, hører i alle fall heller på det enn Kanal 24..

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan en PS3 spille av en DVD som ligger lagret på en PC?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen av linkene mine må nok tunes litt og noen virker kanskje ikke. I og med at jeg ofte har litt problemer med TVersity så har jeg ikke fått testet nok. Linken til ØB radio ser ikke ut til å fungere. Det kommer en kort lydmelding nesten med en gang og deretter en lang ventetid hvorpå den ser ut til å velge neste kanal på listen. Mulig jeg må sjekke UnPlug igjen.

EDIT: Jeg har endret RadioØB. Feilen var at jeg jo selvfølgelig at jeg hadde gjort "unplug" mens åpningsvignetten gikk og fikk derfor også kun URL'en til vignetten :-O Har editert i url-lista over.

Husk at du må ha litt tålmodighet når du venter på at en kanal skal starte på PS3 (akkurat som "bufring" på Media Player på PC). Når WLAN-lampa (den grønne) begynner å blinke fortere er det god sjanse for at kanalen snart streamer.

Smooth Jazz kanaler (on request fra Mozze):

KiFM - Smooth Jazz 98.1: http://wmc1.liquidcompass.cc/KIFM
    Smooth Jazz 105.9 WJZW: http://players.eonstreams.com/FastAi...y=20610&IsIE=0

Intermediate b-ill sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    972
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg ikke lest gjennom hele tråden, så jeg hiver ut et par spørsmål:

1. Kan PS3 spille media filer rett fra harddisken?
    2. Kan man bytte til større harddisk?
    3. Hva slags typer HD materiale støtter den, da jeg som oftest laster ned filmer.

Og kan man bruke tastatur og mus til PS3, kunne godt tenke meg å spille litt på den om jeg skulle gått til et innkjøp men da må jeg kunne spille med tastatur og mus=)

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    874
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Av en eller annen grunn går avspilling på Snazioen nå helt fint med TVersity. Har ikke endret noen innstillinger, men PCen har vært rebootet noen ganger siden sist. Så nå er det håp! Venter en Nokia N800 Internet Tablet i løpet av et par dager, og tenkte å bla prøve denne med TVersity. Den skal forøvrig brukes som fjernkontroll til mine SB3.

Nå er det bare at jeg får lyd på PS3.. Kan det være settinger på PS3 som er problemet? Jeg har kun HDMI-kabel fra PS3 til receiveren, så jeg har ikke fått prøvd f eks S/PDIF.

Gunnar

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke HDMI, men jeg kan ikke tenkte meg det skulel være problem å få lyden den veien. Ta en kikk i PS3 menyen, der er det en del innstillingsmuligheter for lyd og bilde. Er i alle fall en grei start å lejke i XMB-menyen fremfor å feilsøke på TVeristy..

Side 6 av 24 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •