PS3 problemer: lyd forsvinner under spilling og bluetooth slutter å fungere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer chew sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PS3 problemer: lyd forsvinner under spilling og bluetooth slutter å fungere

Hei!

I det siste har lyden blitt borte (akkurat som om noen skulle satt tv'en på mute) når jeg spiller spill. Det har ikke skjedd under avspilling av bd/dvd/nedlastede filmer eller med musikk. Heller ikke med streaming av musikk/film fra pc'en.

Dette skjer ikke så veldig ofte, men en gang i blandt. Når det først skjer forsivnner også lyden på alt annet i ps3'en så jeg må skru av ps3'en (helt av) og på igjen før jeg får lyd.

Har også et problem med at kontrollene slutter å fungere nå og da. Først trudde jeg ps3'en hadde hengt seg, men når jeg koblet i kabelen så fungerte kontrollene (men tar jeg ut kabelen slutter de å fungere igjen). Jeg skjønte etterhvert at det måtte være bluetooth'en som hadde kutta ut da også headsettet mitt ikke fungerte lenger.

Disse to feilene har ikke skjedd samtidig enda.

Har noen andre opplevd dette? prøvde å søke litt her på forumet, men fant ikke noe lignende.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Samme har skjedd med meg

Heisann....akkuratt det samme har skjedd med meg, ble litt lettet når jeg så ditt innlegg, at det ikke bare var meg som har opplevd dette.
    Venter spent på svar fra noen på dette.
    MArcus.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har aldri opplevd noe slikt. Kan ikke si jeg har hørt andre som har opplevd dette heller. Jeg ville reklamert på en slik maskin.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette med fjernkontrollen slutter å virke skjer hos meg også.....ganske ofte faktisk.:?

Newcomer chew sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja jeg var å hørte der jeg kjøpte den og de sa jeg skulle ta den med dit så de kunne få sjekket det. Det som har gjort at jeg ikke har levert den enda er det at PS3en min er sentrum av stua. hehe. Jeg bruker den til å se dvd/blu-ray og spille, se bilder, høre på musikk.. ja alt. og jeg streamer både musikk, bilder og filmer/serier fra pc'en. PSP bruker jeg opp mot ps3'en titt og ofte og.

Det jeg er redd for er at når jeg leverer inn maskinen vil det ta lang tid før jeg får den tilbake eller eventuelt får en ny?! Og da blir det jo bare kabel-tv og wii muligheter i stua så lenge. Vet noen hvor lang tid slike ting pleier å ta? 2-3 uker? eller mer?

edit: og jeg håper kanskje på at disse problemene har en fix eller noe så man slipper å levere den inn.. for da må jeg jo ta backup og alt mulig.. blæh :P

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •