beste måten å spille av x264/mkv filer på ps3?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

beste måten å spille av x264/mkv filer på ps3?

Heisann

Jeg har lest og lest og prøvd masse forskjellig på min ps3. Bruker nå tversity og streamer fra pc`en. Dette fynker greit men med .mkv filer får man jo bare 2/0 stero lyd (dersom disse har AC3 lyd, som de fleste har). Jeg lest om PS3 Video 9 og det er jo en mulighet, noen som har erfaring med dette?
    Tversity streamer jo så dvs at man mister kvalitet fra kilden i form av lyd og bilde også etter det jeg forstår. Jeg vil ha den beste muligheten slik at jeg slipper å miste lyd og bilde kvalitet og alt fynker supert. Forslag ? fyr løs

Takk takk

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    114
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av tygga
    Heisann

Jeg har lest og lest og prøvd masse forskjellig på min ps3. Bruker nå tversity og streamer fra pc`en. Dette fynker greit men med .mkv filer får man jo bare 2/0 stero lyd (dersom disse har AC3 lyd, som de fleste har). Jeg lest om PS3 Video 9 og det er jo en mulighet, noen som har erfaring med dette?
    Tversity streamer jo så dvs at man mister kvalitet fra kilden i form av lyd og bilde også etter det jeg forstår. Jeg vil ha den beste muligheten slik at jeg slipper å miste lyd og bilde kvalitet og alt fynker supert. Forslag ? fyr løs

Takk takk
    Hvordan fikk du mkv til å funke i hele tatt? Jeg får bare urecognized format, mens xvid o.l funker helt greit. Lasta du ned noen spesiel codec for mkv?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •