Problemer med overscan på PS3...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer Skallesei sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med overscan på PS3...

Jeg har problemer med overscan på min PS3 ved bruk av min 42" LG plasma. Kjører 1080i ut fra PS3'en da det er den høyeste oppløsningen jeg kan kjøre på den gamle, knallgode(!) plasmaen min.

Det er ikke snakk om mye, men ved bildet for justering av skarphet i DVE så ser jeg at jeg mangler omtrent hele den ytterste rammen.

Det er ikke et tv-relatert problem, da jeg har koblet til datamaskin og dvd-spiller via HDMI-inngangen før, uten problemer med overscan.

Finner ikke noen innstillinger for dette i menyene på PS3'en, noen som kan hjelpe?

MVH

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruk 720p eller 1080p p= progressivt... ;p

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    114
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skallesei
    Jeg har problemer med overscan på min PS3 ved bruk av min 42" LG plasma. Kjører 1080i ut fra PS3'en da det er den høyeste oppløsningen jeg kan kjøre på den gamle, knallgode(!) plasmaen min.

Det er ikke snakk om mye, men ved bildet for justering av skarphet i DVE så ser jeg at jeg mangler omtrent hele den ytterste rammen.

Det er ikke et tv-relatert problem, da jeg har koblet til datamaskin og dvd-spiller via HDMI-inngangen før, uten problemer med overscan.

Finner ikke noen innstillinger for dette i menyene på PS3'en, noen som kan hjelpe?

MVH
    Men er nativ oppløsning for skjermen din 1080i da? Blir bedre bilde med 720p om 720p er native res for din tv.

Newcomer Skallesei sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    117
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo ikke snakk om hvor bra bildet er....

Jeg har problemer med overscan, altså at PS3'en forstørrer bildet litt slik at jeg mister det ytterste av bildet oppe, nede og noe mer på sidene.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •