Død BR-spiller på ps3?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate Jan A M sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Unhappy Død BR-spiller på ps3?

Så her sitter jeg, nettopp sett Flags of our fathers, og godt igang med Letters from Iwo Jima, når bildet plutselig fryser til. Kommer meg etter en liten stund tilbake til ps3 menyen, men når jeg prøver å starte filmen på nytt får jeg bare en feilmelding om at disken ikke kan spilles av. Prøver litt av hvert, restart av maskina, prøver Flags of our fathers disken igjen, spill, vanlig cd, men ingen fungerer (kommer ikke opp i menyen engang nå).

Er det noen som har hørt om andre tilfeller hvor dette har hendt? Skal den ikke tåle mer enn en film av gangen? I det hele tatt, råd hadde kommet godt med nå.

Kan ikke huske å ha sett spesielt mange "ødelagt ps3" tråder, så, why me?:evil:

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøvd den klassiske "Trekk ut strømkontakten. Vent i 2-3 minutter og se om alt virker etterpå"?

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veeel, hvis det fungerer blir jeg egentlig litt skeptisk, men dog, verd ett forsøk.

Edit: Nope, det fungerte nok ikke. Den må være helt død.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    114
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan ps3 har du? den nye 40gig versionen eller den gamle 60gig? Har hørt rykter om at det kan være problemed med spilleren på den nye.. En butikk i belgia har påstått at 40% kommer tilbake med død blueray spiller..

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av boxman
    Hvordan ps3 har du? den nye 40gig versionen eller den gamle 60gig? Har hørt rykter om at det kan være problemed med spilleren på den nye.. En butikk i belgia har påstått at 40% kommer tilbake med død blueray spiller..
    Har 60GB versjonen.

Har forøvrig levert inn maskina. Og jeg har venta i 2uker nå, og foreløpig status på Välkommen till serviceinfo.nu - © ETTnoll Design AB er forstsatt bare "registrert". :evil:

Noen som har erfaring med dette, at de f.eks kan ha glemt å oppdatere, eller har det faktisk tatt 2uker å gjøre !absolutt ingenting! med min ps3?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •