Gamepad til PC

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate Gesel sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    766
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Gamepad til PC

Vil ha meg en gamepad, da det rett og slett er mye bedre å spille med enn tastaturet på PC..

Funker 360-kontrollen på PC? Er vel USB-tilkobling på den kabla 360-pad'en?

Evt. hvilke andre gamepads anbefaler folk? Blir mye bilspill, har ikke plass til ratt og pedaler så da er gamepad noe for meg tror jeg

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Xbox360 kontroller m/usb funker fint. Du trenger bare et program/driver fra microsoft.com ("XBOX360ControllerEng.exe" heta den da jeg lasta ned)
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Active Wodger sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    301
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøper du en slik Komplett.no - Microsoft Xbox 360 Wireles PC adapter, bruk trÃ¥dløse 360 enheter pÃ¥ PC kan du også bruke de trådløse 360-kontrollene til PC.

I motsetning til han som har lagt inn kommentar hos Komplett så har ikke jeg opplevd problemer med å bruke den sammen med trådløst tastatur/mus (jeg har Logitech diNovo)

Det kjekke med å bruke 360-kontrollene på PC-spill er at mange nyere spill er tilrettelagt for bruk for sammen med 360-padden. Dette gjelder spesielt de spillene som kommer ut på både 360 og PC. Å spille Overlord på PC med 360-pad er f.eks. helt likt spillopplevelsen du får på 360'en. Spillet registrerer 360-padden automatisk og knappene er mappet helt likt. Instruksjonene sier trykk knapp A for å gjøre ditt og X for å gjøre datt og ikke "Button 1", o.l. som var vanlig tidligere.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    766
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dæsken, DEN var genial! Tuuusen takk, nå blir det trådløst på PC-rommet også

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    766
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk adapteret og en trådløs 360pad i posten idag. Dette kan anbefales på det varmeste til alle som spiller på PC! Prøvde det med flere spill, og det funke perfekt på så og si alle spillene jeg prøvde.. Best var vel kanskje SegaRally og Dirt, men også på shoot 'em up var den herlig!

Takk Wodger!

Active Wodger sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    301
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare hyggelig

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    766
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var dum og lånte bort en sånn en til en kompis som klarte å rote den bort. Er det noen som vet om noen webshops som fortsatt selger denne? Eller er det noen som evt. har en liggende de kan selge?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •