ps3 problem

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 25

Tråd: ps3 problem

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

ps3 problem

Hei har hatt ps3 i snart 2 uker.. nå nekter den plent å lese av noe som helst av dvd blue ray eller spill.. noen som har hatt samme problemet ?

har sett 1xblue ray 1x dvd og spilt 1 spill på cd.. så virker den ikke lenger.. prøver "Restore PS3 system" nå.. håper det hjelper..

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hei

Har jeg ikke vert ute for, det kan ike være at du har en sone b blu og prøver å spille sone a da?

Hvis ikke ville jeg brukt garrantien ;D

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har sett den samme blue ray filmen før :P skulle vise en kamerat :P så slutta all lesing av discer å virke :P hvor leverer jeg den til rep a?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Rep

Er ps3 en din opprinelig fra norge? Eller er den kjøpt i et annet land? Har du kjøpt den brukt? I så fall hvis den er et norsk produkt som du har kjøpt i butikken leverer du den inn der du kjøpte den... Hvis du har kjøpt den brukt av noen så har du vel i tilfellet fått med en kvitering fra den personen da tar du bare kontakt med den butikken han har kjøpt denne i ;D Er litt værre hvis denne er kjøpt i utlandet, da kan du vel prøve å få kontakt med den butikken den er kjøpt i også og eventuellt sende den... Dette ordner seg nok, det er garranti på slike produkter... Ville eventuellt forsikret meg med at instillinger og videre er riktig stillt inn på maskinen før jeg hadde sendt den av gårde, gjerne låne meg enda en blu-ray bare for å teste...

MVH
    John

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har testet med enda et spill. en musikk cd og en dvd. reagerer ikke på noe av det.. har nettop tatt en "PS3 RESTORE SYSTEM" og det hjalp ikke kjøpt den brukt ja. har ikke kvitering. den er norsk ja.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Et par ting å sjekke

Dukker DVD, eller BD- disken opp under film menyen?
    Hadde et problem på min PS3 og den ble svart når eg spillte av BD disker men det var fordi eg hadde skrudd på 1080p med 24 frames pr. sekund noe ikke min tv støttet.

Har du sjekket dette ?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kommer ikke opp noe under menyene.. tven min støtter 1080p 24fps (LG LF65)

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom det ikke kommer opp BD plate eller DVD under film menyen er nok sikkert drevet eller noe tilsuttet dette ødelagt.
    Maskinen har jo garanti så bare å levere den inn der du kjøpte den...

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    prøve å ta kontakt med han jeg kjøpte den av i morgen håper det ordner seg!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

kvitering

Ta kontakt med han du kjøpte den fra og få han til å sende deg kviteringen, hvis han har rotet vekk denne finnes det et register i butikken han kjøpte den i og det er ikke noe problem å få ut en ny kvitering...

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han kan også bruke kvittering fra bankkort, om han betalte med visa/mastercard, om han har rotet vekk kvitt.

Newcomer Kuro sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av knoxville
    har testet med enda et spill. en musikk cd og en dvd. reagerer ikke på noe av det.. har nettop tatt en "PS3 RESTORE SYSTEM" og det hjalp ikke
    Jeg kjøpte en PS3 i slutten av november i fjor, og 1. januar i år fikk jeg tilsvarende problem. Jeg leverte inn PS3`en på Siba (der jeg kjøpte den) andre januar, og har enda IKKE FÅTT DEN TILBAKE! Siba skyller på Nordisk film, men det synes ikke jeg er godt nok... 4,5 uker på service er alt for dårlig! :evil:

Hvor lang tid gikk det på rep av deres PS3?
    Onkyo TX-NR 3030 - Crown DCi4|600 - JBL 3677 - JBL 3635 - JBL Synthesis P520 - Oppo BDP-103EU - JVC DLA-X500R D ILA -
    DreamScreen Phantom HD 16:9-​2.35:1 vertical masking 120" - DreamScreen UltraHD V4K duk

Intermediate Jan A M sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg leverte inn min ps3 (for andre gang) 10.desember 2007, og har ikke fått den tilbake enda (2.februar 2008 ). :razz:

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har min PS3 på rep. for andre gang nå. Ca 8 uker siden jeg leverte den inn for siste gang.
    Har heldigvis fått en i mellomtiden. Dette har du krav på hvis rep. tar over 1 uke.

Hvis det er 60 gb versjonen du har så venter Nordisk Film på et lass av disse fra Japan da de er gått ut, og de sa det kunne ta laaaaaang tid :-(

Newcomer Kuro sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    41
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg venter på 40gb...
    Onkyo TX-NR 3030 - Crown DCi4|600 - JBL 3677 - JBL 3635 - JBL Synthesis P520 - Oppo BDP-103EU - JVC DLA-X500R D ILA -
    DreamScreen Phantom HD 16:9-​2.35:1 vertical masking 120" - DreamScreen UltraHD V4K duk

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    265
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Laseren på min tok kvelden rett før jul. Enda ikke fått den tilbake fra rep.
    Det er en 60gb versjon.
    Dette tar laaaaaaaaaaaaaaaaang tid!!!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte en Ps3 hos Siba 60G
    Lasern tok kveld etter 3månder ca, leser ikke plater.

Har sendt den inn til rep å får beskjed om at garrantien ikke dekker dette da et garranti segel er brudd.

Hvor sitter merke, fint om noen kan ta bilde.
    Dette er rart da jeg aldri har åpnet maskinen, kan segelet briste ved frakt?

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av huti
    Kjøpte en Ps3 hos Siba 60G
    Lasern tok kveld etter 3månder ca, leser ikke plater.

Har sendt den inn til rep å får beskjed om at garrantien ikke dekker dette da et garranti segel er brudd.

Hvor sitter merke, fint om noen kan ta bilde.
    Dette er rart da jeg aldri har åpnet maskinen, kan segelet briste ved frakt?
    Nå er jeg ikke hjemme så jeg får sjekket, men dette høres mere ut som en måte å vri seg unna på. En slik forsegling tror jeg ikke detter av/blir brutt under transport eller vanlig bruk. Dette tror jeg du må sjekke litt mer.

Newcomer chew sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg leverte inn min 60gb på rep tidlig i år, og etter det hadde gått fire uker uten at jeg hadde hørt noenting gikk jeg ned på spaceworld å hørte. Da ringte de å hørte med nordisk film som sa de ikke fikk inn nye 60gb versjoner (eller deler) før i slutten av april / starten av mai. Det var veldig kjipt, men så fikk jeg tilbud om 2 valgfri spill og en helt ny 40gb versjon. Og siden jeg var smart når jeg leverte 60gb versjonen på service uten alt stæsjet (bare maskinen alene) så fikk jeg jo en ekstra kontroll + dobbelt sett med kabler

Så nå sitter jeg veldig fornøyd med helt ny ps3, 2 nye spill, ekstra kontroll og dobbelt sett med kabler.. gratis Og de funksjonene som jeg ikke har lenger i ps3'en har jeg ikke savnet et sekund. + at 40gb er så uendelig mye stillere. elsker det! Helt lydløs! Den gamle var jo rene flymotoren i forhold. også har jeg jo 250gb disk som jeg satt inn så plassen skal det ikke stå på ihvertfall

Newcomer WhizzKid sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av chew
    også har jeg jo 250gb disk som jeg satt inn så plassen skal det ikke stå på ihvertfall
    Hvilken disk var det du byttet til?? Meget intrisert i dette, iom. samme situasjon! Hvordan var installasjonen av det nye OS`et? Er det slik de sier at det legges inn automatisk?

Har samtidig en tilføying til på 40Gb`n. Syntes 40`n virket så sinnsykt mye kjappere en hva 60`n gjorde!

Merket noe der du?

Toppers løsning du også fikk da Toppers!

Side 1 av 2 1 2 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •