ps3 problem - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25

Tråd: ps3 problem

Newcomer chew sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    byttet til en samsung spinpoint, legger ved en link:
    Komplett.no - Samsung SpinPoint M5 250GB 5400RPM SATA 2,5"

Alt gikk lekende lett! Når jeg hadde satt inn den nye disken og skrudde på ps3, fikk jeg opp en melding om at jeg måtte formatere den nye disken. Gikk veldig fort! Etterpå gikk jeg inn å formaterte den på nytt (for å gjøre den klar til å installere linux) og valgte da 10% til "other os" og 90% til PS3. Alt gikk lekende lett Siden jeg tok backup av den gamle ps3'en så restora jeg den nye ps3'en fra den backupfila, som også var enkelt.

Har ikke lagt inn linux enda, men tenkte jeg skulle gjøre det nå snart. Det jeg skal prøve ut er yellowdog:
    Terra Soft -- Linux for Cell, PlayStation PS3, QS20, QS21, QS22, IBM System p, Mercury Cell, and Apple PowerPC.

og ut ifra installasjonsmanualen de har laget virker det ganske enkelt!

Newcomer chew sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    107
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og ja jeg syntes også den virker kjappere men det kan jo hende det bare er fordi jeg er så fornøyd med den og dealen jeg fikk =) som du sier, toppers løsning!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har snakket med Siba butikken, de skjønte ikke hvorfor den ikke var reparert.

Jeg får en 40G i bytte + 3 spill

Kan velge fra følgende.
    Ratchet and Clank - Har det
    Singstar international
    Singstar norsk
    Motorstorm - Har det
    Resistans, Fall of man - Har det
    Formula 1
    RidgeRacer
    Genji
    Heavenly Sword
    Folklore
    Lear

Grei deal synd jeg ikke får velge de spillene jeg vil.

Noen spill tips her?

Newcomer WhizzKid sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er vel helt avhengi av hvilken tyoe spill du liker.. Men har prøvd noen av disse spillene, så kan si min personlige mening om de jeg har prøvd.

SingStar: Konge for fyllekulene, men med mindre du er en gullstrupe, vil dette mest sannsynelig ikke bli brukt..
    Formula 1: Tror ikke dette er så aller verst. Men ikke glem at dette var en av de første spillene som kom til PS3, så ikke forvent for mye av det.
    Ridge Racer: Godt fantasi/bil spill. når du sladder følger bilen svingene uansett om du ikke ratter i svingens rettning. Men selv er jeg ikke fan av Ridge Racer serien. Så kan kanskje ha noe med det å gjøre.
    Genji: Har lite erfaring på dette spillet, men tror det er ett B spill.
    Heavenly Sword: Hadde høye forventninger til dette spillet. Syntes ikke det nådde helt mine forventninger, men iom. god grafikk og flott story i spillet, syntes jeg det var verdt pengene! Anbefales.
    Folklore: Har kun prøvd demoen (som du kan laste ned fra PlayStation Store), å synes det frister litt. Minner litt om dektiktiv spill.. Men har ikke spilt hele spillet, så kan si litt for lite om det..
    Lear: Høkkert møkkaspill som etter min mening er bare halvferdig.. Styr UNNA!!

Som sagt, så er dette en personlig mening. Sjekk ut Game Trailers for trailere på spillene.

Håper dette var til hjelp!

Mvh
    WhizzKid

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    86
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ps3 YLOD

jeg har fått Yellow Light Of Death på PS3'en min. er det noen verksteder some fikser dette. jeg bryr meg ikke om hva dette koster, bare jeg får den til å virke slik at jeg kan ta vare på save filene og dataen på HDen. vil ikke ha en ny en, gjør hva som helst for å få den fikset, har noen numeret til sony support som vi kan bruke? Verksted i stavanger hadde vært utmerket, men gjerne legg til telefon nummer til et verksted...

YouTube - ps3 ylod fix part1 gilksy

her er linken åssen du kan fikse det, men jeg tror ikke jeg vil få dette til. men er dette siste utvel skal jeg sannelig prøve!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •