Problem med xbox360 på en philips 32pw9509

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    11
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problem med xbox360 på en philips 32pw9509

Hei. Har akkurat kjøpt meg en xbox. Jeg har en crt Philips 32PW9509 tv. Det viser seg at jeg på alle mine innganger på tvn får kjørt pal 50. Men, ikke pal 60. har sett i bruksanvisningen at den støtter ntsc 60. (har lest et sted her på forumet av pal 60 egentlig er er ntsc 60 stemmer dette?)

Dette er da en relativt ny tv så jeg var sikker på at den kunne kjøre pal60. Er det noen her som har noen tips?

Hjelper det å kjøpe en annen tilkoblingskabel? I såfall hvilken?

Eller kan man på en eller annen måte få xboxen til å kjøre i ntsc 60 modus i steden?

Newcomer xawyer sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pal 50 vs Pal 60 på Philips

Sitat Opprinnelig postet av magaplask
    Hei. Har akkurat kjøpt meg en xbox. Jeg har en crt Philips 32PW9509 tv. Det viser seg at jeg på alle mine innganger på tvn får kjørt pal 50. Men, ikke pal 60. har sett i bruksanvisningen at den støtter ntsc 60. (har lest et sted her på forumet av pal 60 egentlig er er ntsc 60 stemmer dette?)

Dette er da en relativt ny tv så jeg var sikker på at den kunne kjøre pal60. Er det noen her som har noen tips?

Hjelper det å kjøpe en annen tilkoblingskabel? I såfall hvilken?

Eller kan man på en eller annen måte få xboxen til å kjøre i ntsc 60 modus i steden?

Skulle ta meg en tur til AVFORUM idag for å spørre om (nesten) det samme, så jeg får spørre igjen her istadenfor å lage en ny tråd.

Koblet opp Xbox360 idag igjen (etter at den har vore innsendt og reparert etter fryktens røde ring), og innstillingane har vel kanskje blitt forandra.
    Forandra er også vårt tv, som no er en Philips 42 tommer.

Men, Halo3 vil den ikkje spele på PAL 50, den krever at jeg forandrer til PAL 60. Idet jeg forandrer til PAL 60 så kjem ei fyrrstyrrande skurrelinje stor og brei nederst på skjermen. Dette gjer spelet umulig å spele.. Er det PHILIPSEN eller XBOX'a som da har problemet?

(Utålmodig sjel, får ikkje prøvd xboxa på et anna tv på nokre dagar)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •