Problemer med tilkobling av Microsoft Wireless Racing Wheel

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate Mr. Gadget Man sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med tilkobling av Microsoft Wireless Racing Wheel

Hjelp Forza 2 er rett tundt hjørnet og nå får jeg plutselig ikke koblet rattet til 360'n, hva har skjedd?
    Har selvfølgelig kastet den lille ubrukelige bruksanvisningen som fulgte med, men mener å huske at den ikke var så mye til hjelp. Jeg har lys i den lille grønne "wireless" lampen på rattet, men får ikke lys i midten av rattet for å koble til på lik linje med håndkontrollen. Trykker på koble til knappen på 360'n, men ingenting skjer da heller... Rattet skulle ikke kobles til med noen ledning først gangen vel, meningen er jo trådløs forbindelse? Mulig dette er et idiot spørsmål, men jeg får det i alle fall ikke til å virke. Hjelp! :-D

Newcomer bobbo sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Xbox sine nettsider har alle bruksanvisningene liggende klar for lesing
    prøv side 10 i denne bruksanvisningen http://assets.xbox.com/en-us/support...acingwheel.pdf

kort fortalt står det vel at du må trykke på en kapp på rattet etter at du har trykt på koble til på 360'n

Intermediate Mr. Gadget Man sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen hjertelig bobbo :-D

Problemet er nå løst, men det gikk ikke på det at jeg ikke trykket på knappen i midten....

Batteri pakken som sitter på siden av rattet var helt tom og rattet vil ikke reagere selv om det står på nettstrøm. Det må altså tydeligvis være strøm på denne pakken på siden for at det skal reagere!!!

Hepp,hepp nå er jeg klar for Forza 2 :-D

Newcomer marama sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    angående dette rattet. er dette det rattet man bør velge til 360? eller er de fleste bra? kunne tenke meg ett ratt til maks 1000,-. men det er vel ikke bestandig att det dyreste er det beste.

sikkert ett dumt sprm men støtter dette rattet alle 360 bilspill? som feks colin mcrae?

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av marama
    angående dette rattet. er dette det rattet man bør velge til 360? eller er de fleste bra? kunne tenke meg ett ratt til maks 1000,-. men det er vel ikke bestandig att det dyreste er det beste.

sikkert ett dumt sprm men støtter dette rattet alle 360 bilspill? som feks colin mcrae?
    Kjøpte det på Expert igår til 995kr, så synes det var en bra pris. Trur også det er det eneste rattet til 360 som er trådløst, litt vanskelig å få innstilingene perfekt blir fort at bilen blir litt understyrt, prøvde raskt litt på PGR3 men der var det veldig understyrt og lite justeringsmuligheter. Men ble mange timer med Forza 2 igår, der har du et utall med justeringer og oppsett du kan bruke, og menyen er satt opp for microsoft rattet, veit ikke hvordan det virker med de andre merkene. Men skal du kjøpe Forza ville jeg absolutt hivd på en tusenlapp ekstra for å få det rattet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •