PS3 sluttet å fungere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PS3 sluttet å fungere

Min PS3 sluttet plutselig å fungere. Hold på å laste ned en trailer fra playstation store og akkurat når det kom opp at den var ferdig nedlastet så slo PS3'en seg av. Nå får jeg verken liv i Sixaxis kontrolleren eller PS3'en. PS3'en starter, men får ingen bilde på TV'en. Har prøvd både med HDMI og de standard kablene som følgte med. Har selvfølgelig prøvd resetting av PS3'en også uten hell.

Når jeg har slått på PS3'en så er eneste mulighet til å få slått den av med power bryteren på baksiden. Får ikke slått den av med power knappen i fronten, og får heller ikke slått den på eller av med Sixaxis kontrolleren.

Noen som har noen forslag på hva som kan være problemet? eller må jeg levere den til reperasjon. Litt synd ettersom jeg bare har hatt den i 2 uker.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    596
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hørtes merkelig ut. regner med du har garanti på den så kan vel bare levere den inn fortest mulig slik at ventetiden blir kortest mulig

Active totto sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    450
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk hva som er såkalt DOA tid på ps3. Kan jo hende du bare får en ny en hvis du har hatt den i kun 2 uker.. Varierer fra leverandør til leverandør hvor lang denne tiden er. Prøv også å sjekke ps3forums.com og se om andre har hatt samme problem..

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var PS3'en pakket sammen og klar til å leveres inn imorgen. Satser på å få en ny med en gang.

Hadde planer om å kjøpe God of War 2 imorgen, men må nok vente med det ettersom jeg har solgt PS2'en min.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •