Xbox1 Streaming fra Vista pc

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Xbox1 Streaming fra Vista pc

Hei, jeg trenger hjelp!!!
    Samme hva jeg gjør så får jeg ikke xboxen min til å koble seg mot datamaskinen min med win.vista ultim. skrur på xboxen og jeg kan koble meg opp mot alle de andre maskinene på nettvarket (XP maskiner) men ikke opp mot vista. Boxen kommer opp med workgroop hvor den finner vista maskinen og det hele, men den vil ha et passord og brukernavn for å koble seg til. Jeg har ingen passord og brukernavn på maskinen, og samme hva jeg gjør (og skriver) så kommer den ikke videre. selv om jeg og har prøvd å opprete en egen brukerkonto med passord og det hele, for anledningen for å sjekke om det ville hjelpe. men som dere skjønner i og med mitt innlegg så hjalp det ikke. Er det noen som kan hjelpe?? eller må jeg bare kaste vistaen på sjøen, sende en forbanelse til B.Gates og levere resten av uken i fortvilelse??

Newcomer K-pax sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Om du ikke får det til å funke så bruker du kanskje en for gammel xbmc versjon. XBMC og VISTA skal funke med XBMC som kom etter nyttår.

Nå bruker jeg ikke VISTA men etter hva jeg skjønner støtter den ikke
    Anonym pålogging så du må opprette en bruker, for så logge på med samme bruker fra xbmc.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •