Ps3en min hakker!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ps3en min hakker!

Ps3en min hakker når jeg spiller oblivion!

Til tider er det veldig sjenerende! Har noen opplevd det samme? Discen er uten hakker, rett fra coveret og inn i maskinen og der har det vært siden. Virker rett og slett som det ikke er nok prosessorkraft, noe som jeg synes virker usannsynlig...

Intermediate D|sElMiNk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oblivion er ikke utviklet med PS3 som utgangspunkt. Hadde det vært det (og utviklerne vært erfarne med å programmere for PS3) hadde det nok gått vesentlig bedre. Faktum er at Oblivion ikke er kjent for å være det spillet som har de mest sympatiske maskinkravene

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oblivion går som skudd i hvit ost på min PS3. Er nok et sært problem hos deg. Ta med discen tilbake til butikken eller venner som har PS3 og se om de har samme problem. Har de det bytter du spillet. Har de ikke leverer du PS3 til service.

Intermediate Mozze sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    955
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Syntes det høres ut som et lokalt problem jeg også. Oblivion er ikke laget for PS3, men det skal være tweaket og tunet for å funke bra allikevel. Konsollspill skal ikke hakke, da er det noe alvorlig galt. Mere galt enn man tillater på en stor tittel som Oblivion. Høres mest ut som en HW-feil, hvis det er feil på plata kan den ofte ikke leses og da stopper det helt opp.

Gjør som Ola anbefaler. Test spillet hos noen andre med PS3, og test gjerne noen av dems spill på din maskin. Litt kryssjekking kan gjerne avdekke hvorvidt det er HW eller SW feil. Lykke til

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •