Nintendo 64 på ny plasma

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer Misano sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nintendo 64 på ny plasma

Fant fram litt gammle Nintendoer fra kjellern og skulle koble de til ny TV'en.

Er så lenge siden jeg har brukt disse så husker ikke hvordan man brukte og koble den til TV'en.
    Prøvde å bruke det adaptere som fulgte med, som man setter før antennesignalet inn på TV'en, men det funkerte ikke.
    Må man stille den inn som en kanal eller skal den komme opp automatisk når man slår den på?

På den første Nintendo'en (8-bit) har man jo phono- video og lyd ut så der berget jeg meg, men Nintendo 64 har jo ikke dette. Må man ha et adapter bak isteden for antenne pluggen slik at man får hvit, rød og gul phono fra konsollen?
    Tv'en er en Panasonic Pv60

Takker for svar!

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    644
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    originalt så følger det med nintendo64 en kompositt kabel (rød hvit gul) , med overgang til nintendo sin egen spesialkobling inn i maskina. den antenneadapteren som du snakker om er ekstrautstyr som må kjøpes ved siden av.

du kan godt bruke den, men du må som du selv skriver søke den frem som en kanal på tven.

forøvrig så er mario 64 er rått spill. kos deg

Newcomer Misano sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    48
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for kjapt svar!

Mistenkte det var som du nå sier ja. Må se om jeg finner den kompositt overgangen.
    Prøvde og koble til denne antenne kabelen, men fikk ikke fram noe bilde. Prøvde da og søke det fram slik man gjør med en vanlig tv kanal...

Klør i fingrene etter å spille Mario Kart:-D

Intermediate cowboy bebop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    1,427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om du ikke finner kablen, så ligger det haugevis med slike tilsalgs for omtrent ingenting på ebay. Der får du også mye "vintage" spill og slikt til 64-en.

Kjøpte donkey kong og ett annet spill for noen uker siden. kom på 59kroner tilsammen, og de kom i orginal innpakking, manual, spillet osv...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •