Bytte mellom HDMI og AV utgangen på PS3.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer NightScope sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    140
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bytte mellom HDMI og AV utgangen på PS3.

Har koblet HDMI utgangen til projektoren og AV utgangen til TV på min PS3.
    Det jeg lurer på er om det finnes noen enkel måte å swiche mellom disse utgangene. I dag gjør jeg dette via menyen.
    Er det noen som vet om det finnes en snarvei å hoppe mellom disse utgangene.

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av NightScope
    Har koblet HDMI utgangen til projektoren og AV utgangen til TV på min PS3.
    Det jeg lurer på er om det finnes noen enkel måte å swiche mellom disse utgangene. I dag gjør jeg dette via menyen.
    Er det noen som vet om det finnes en snarvei å hoppe mellom disse utgangene.
    Dessverre ingen snarveier

Det er dog et par 'omveier' som lar deg slippe å slå på projektoren for å bytte til TV og omvendt:

Dersom PS3'en er satt opp til å bruke AV-utgangen, og du vil bruke projektor, så slå på projektoren først. PS3'en vil da detektere at den er koblet til en aktiv HDMI-inngang, og spør om du vil bruke denne for lyd og bilde..

Dersom PS3'en er satt opp til å bruke HDMI, og du heller vil bruke AV-utgangen, så hold på-knappen på PS3 inne til du hører to pip. (Det kommer et pip med en gang, vent på det neste, ca fem sekunder). Lyd og bilde blir da tilbakestilt til AV-utgangen.

Skulle virkelig ønske at det hadde vært mulig med lyd og bilde på begge utganger samtidig.

Newcomer NightScope sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    140
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for svaret.
    Jeg kobler HDMI utgangen på PS3 via en VP og jeg har testet dette du beskriver men dessverre så blir ikke HDMI utgang aktivert automatisk.
    Når det gjelder motsatt vei vil jeg teste det du beskriver (det er jo viktigst at det fungerer så jeg slipper å slå på PJ for å få aktivert AV utgangen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •