Noen som har sammenlignet 360 vanlig Component vs Monster Component.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen som har sammenlignet 360 vanlig Component vs Monster Component.

Jeg tenker da til bruk på Benq PE8720 720p Projektor. med den vanlige Component kabelen syns jeg ikke bilde er helt glatt, for eksempelt merkbart i Gears of War kan man se på bakken og når man beveger seg at bildet går ikke gå glatt som det burde.

Hvordan er dette da i forhold til da med Monster Component kabelen. noen som gjerne har Monster Component og bruker til PE8720 hadde vært fint å vite litt tilbakemelding hos.

Har også VGA kabel som jeg da testet å bruke på en Vanlig LCD PC skjerm, da gikk 360 bildet helt glatt, dessverre kan jeg ikke bruke VGA på den projektoren med mindre jeg da kjøper BNC kabler og jeg hvet heller ikke hvordan det da blir fordi det da blir 360 til VGA til Adapter til BNC til Projektor.

BNC inngangen kunne jeg likevel ikke tenkt meg å bruke til 360 da uansett ettersom jeg vil ha den ledig til PC.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg kjøpte monster komponent kabel fra 360en og inn i min superdupre philips 37pf9830 LCD tv som jeg kjører med 1080i oppløsning.

Marginalt bedre fargemetning og skarphet med monster kabelen kontra den som fulgte med xboxen - ikke noen stor endring, men såvidt merkbart (dama så selvsagt ingen forskjell :-D

Newcomer michalk sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    93
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Merkbart mindre støy i bildet i mørke/sorte partier er i alle fall det jeg opplevde med Monster-kabelen.

Newcomer egz sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av michalk
    Merkbart mindre støy i bildet i mørke/sorte partier er i alle fall det jeg opplevde med Monster-kabelen.
    Opplevde det samme som deg. Mye mindre støy i bildet. I tillegg er farger og kontrast bedre.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •