XBox 360 med trådløst kort til trådløst kort i PC / PROBLEMER!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Intermediate spoonfeedme sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

XBox 360 med trådløst kort til trådløst kort i PC / PROBLEMER!

Tenkte jeg skulle enkelt få min 360 på nett for å more meg litt. Har det trådløse nettverkskortet koblet bak i 360'en og kjøpte meg et 3Com (3CRDAG675B) trådløst nettverkskort som jeg sparket inn i PC'en. Dette skulle gå glatt tenkte jeg og etter litt knoting fikk PC og 360 kontakt. Men jeg klarer ikke å komme forbi MTU testen i 360 setupen. Har et ADSL modem som er uten porter og skit som er pip åpent. Har trålet litt på nettet uten å bli klokere. Har kanskje litt dårlig signalstyrke mellom kortene, men er det dette som er synderen? Regner med at det ikke er Live som er nede?

Hvor mange streker på signalstyrken evt. må 360 ha for å kunne klare å passere MTU-testen for å koble seg på Live?

Hjelp!!!!!

Active CW Lover sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av spoonfeedme
    Tenkte jeg skulle enkelt få min 360 på nett for å more meg litt. Har det trådløse nettverkskortet koblet bak i 360'en og kjøpte meg et 3Com (3CRDAG675B) trådløst nettverkskort som jeg sparket inn i PC'en. Dette skulle gå glatt tenkte jeg og etter litt knoting fikk PC og 360 kontakt. Men jeg klarer ikke å komme forbi MTU testen i 360 setupen. Har et ADSL modem som er uten porter og skit som er pip åpent. Har trålet litt på nettet uten å bli klokere. Har kanskje litt dårlig signalstyrke mellom kortene, men er det dette som er synderen? Regner med at det ikke er Live som er nede?

Hvor mange streker på signalstyrken evt. må 360 ha for å kunne klare å passere MTU-testen for å koble seg på Live?

Hjelp!!!!!
    Om ikke jeg tar helt feil nå kobler du deg til Pc'en ikke nettet.. Skal du koble til nett må du ha trådløst nettverk.. Mener det i allefall

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja du må nok koste på deg en trådløs router også ser u!

Intermediate spoonfeedme sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har delt internett via PC med to nettverkskort før, men da kablet, og det gikk fint. Man bare huker av deling av internettforbindelse på det ene kortet. Trodde det skulle fungere når et av kortene var trådløst også...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    trenger nok en trådløs router ja!