Xbox 360 elite

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 4 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 70
    Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Xbox 360 elite

Hittil er det bare rykter, men sjekk ut disse artikklene:
    Er den ekte? - Dagbladet.no - spill
    Xbox 360 120GB HDD advertising appears - Xbox 360 Fanboy

Hvis dette er sant og den nye 360`en leveres med HDMI, 120gb HD og hd-dvd spiller til en pris rundt 3000,- merket så kan det bli enda vanskeligere for Sony å rettferdigjøre den stive prisen på PS3.

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel snakk (rykter) på at den blir annonsert av MS i morgen.

Intermediate mattman sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde vært utrolig morsomt om en slik maskin hadde blitt lagt ut for salg i disse tider uten et knyst fra microsoft tidligere.. Men dette er veldig usannsynlig mtp prisen på det eksterne HDDVD drevet som nettopp ble sluppet.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Iht. til ryktene blir Elite ikke levert med HD-DVD. Det stemmer i så fall bra med alt MS har sagt så langt. Prisen ryktes å være $479, noe som er $20 billigere enn den rimeligste PS3-modellen.

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For meg så virker dette som god timing fra Microsoft sin side.
    Microsoft har hatt nesten ett og et halvt år på å forbrede et slikt stunt, i den perioden så har de også hatt tid til å evaluere hvilke aspekter med 360 kundene ikke har vert fornøyd med.
    De fleste negative tilbakemeldinger har gått på støy, fra maskinen og dvddrevet, mangel på HDMI utgang og for liten HD.
    Hvis microsoft nå har rettet opp alle disse barnesykdommene, samt inkludert hd-dvd spilleren i selve maskinen og klarer å holde seg godt under prisen til PS3 så blir dette en meget forlokkende boks.
    PS3 har jo egentlig ikke kommet så godt ut av det etter lansering, den generelle konsesus (fanboys aside...) er at maskinen er bra, men alt for dyr.

Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Eystein
    Iht. til ryktene blir Elite ikke levert med HD-DVD. Det stemmer i så fall bra med alt MS har sagt så langt. Prisen ryktes å være $479, noe som er $20 billigere enn den rimeligste PS3-modellen.
    Med andre ord dobles prisen bare pga HDMI-utgang og noe større harddisk.... Det kan etter min mening ikke forsvares.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av striky
    Med andre ord dobles prisen bare pga HDMI-utgang og noe større harddisk.... Det kan etter min mening ikke forsvares.
    Dobles? Veil. pris på Premium i USA er $399. Elite ryktes å koste $479.

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veil pris på 360 er altså $399, noe som betyr 2550,-
    har ikke giddet å google veil pris på PS3 i USA, men har skjønt det slik at prisen i Norge vs USA er så og si identisk.
    Hvis det er slik at det kommer en elite maskin og den har en MSRP på $479 eller sagt på god Norsk vil koste ca. kr 500,- mer enn preminum versjonen så må jo det sies å være en god pris, ihvertfall langt unna PS3 pris.

Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    My mistake, trodde prisen på 360 var noe lavere der borte

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva er pointet med en ny versjon om den ikke har HD-DVD integrert? Kjedelig oppgradering...

Newcomer bulle17 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PianoBlack
    Hva er pointet med en ny versjon om den ikke har HD-DVD integrert? Kjedelig oppgradering...
    om ikke annet kommer den med HDMI, noe som iallfall var et av mine ankepunkt mot å kjøpe den - da jeg kun kjører en HDMI-kabel til prosjektor.

Har alltid vært PS-mann, men akkurat nå frister både WII og XBOX mer. Skal bli artig å se åssen denne konsollkrigen slår ut med så sterke konkurrenter involvert. At XBOX lanserer en opdatert konsoll nesten samme dag som PS3 slippes er meget bra timing. WII, som alle avskrev i "krigen", helt til de presenterte håndkontrollene, klarer ikke levere nok konsoller. Synes nesten det er artigst: At markedet viser seg å foretrekke spilleglede framfor grafikk og spesifikasjoner for øvrig. For det er vel ingen tvil om at WII er den slankeste maskina av de tre.

Intermediate pettermv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    572
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes ikke denne er såå interessant egentlig, mtp man fortsatt må kjøpe et eksternt drev for HD-DVD. Hvis man går ut i fra 10-gangeren, blir det 4800 kr pluss drev til 1500(?), så da koster jod ette omtrent som en PS3. Har jo da større harddisk enn PS3, men allikevel. Heller mindre harddisk og internt drev for HD, enn større harddisk og eksternt.

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dæven! Den kom, jo!

Men jeg kjøper den neppe. Jeg vil ha innebygget HDDVD og stillegående vifter. HDMI og 120GB HDD er uinterresant for oss uten nedlastbare HD-filmer. Er litt skuffet, egentlig.

Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er også enig i at spesifikasjonene er skuffende. Her burde de også gjort noe med støynivået, hvis de er interessert i å kalle dette en seriøs multimediemaskin.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    909
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forventet helt klart mer, har xbox 360 fra før med hd-dvd men noen oppgradering uten innebygget hd-dvd drev er helt uaktuelt for min del ivertfall, dette var VELDIG skuffende!

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virker nesten som de bare presset denne igjennom på grunn av PS3 releasen.. De burde heller ha gjort det som skulle til for å matche Sony's kasse, satt prisen opp litt mer, fjernet core og solgt premium billigere. Da hadde man hatt 2 gode kjøpsmuligheter istedet for 3 ganske gode.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som enda ikke er sagt noe om er hvorvidt Elite har HDMI 1.3 spesifikasjon, om den støtter overføring av PCM lyd osv. Gjør den ikke det er HDMI relativt uinteressant for min del.

Active togr sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    351
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en lg 42 lc3r som har en oppløsning på 1366x768. Noen vits i det hele tatt for meg og oppgradere til den nye xboxn som støtter støtter HDMI og 1080p? Hva vil bli forskjellen?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fayed
    Det som enda ikke er sagt noe om er hvorvidt Elite har HDMI 1.3 spesifikasjon, om den støtter overføring av PCM lyd osv. Gjør den ikke det er HDMI relativt uinteressant for min del.
    Jeg vet ikke om det er HDMI 1.3, men den støtter lyd over HDMI. I tillegg følger det med en TOSLINK-kabel for dem som ikke kan ta inn lyd over HDMI på receiveren sin.

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av togr
    Har en lg 42 lc3r som har en oppløsning på 1366x768. Noen vits i det hele tatt for meg og oppgradere til den nye xboxn som støtter støtter HDMI og 1080p? Hva vil bli forskjellen?
    Forskjellen blir vel at du bruker HDMI til 720p bildeoverføring. Forskjellene mellom komponent og HDMI er vel.. Ganske minimale?

Side 1 av 4 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •