Xbox 360 elite - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 70 av 70
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    962
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av CW Lover
    Prisen kommer på ca 4500 NOK.. Den har HDMI utgang, 120 G HDD, Svart utseende, Stillere drev(Usikkert) og bedre chip(Usikkert)

Så hva var nyheten? ;P

Active CW Lover sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PianoBlack
    Så hva var nyheten? ;P
    Var vel ikke no stor nyhet vel xD
    Kanskje at det kommer bedre 65nm chip da^^,

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den som lever får se...
    Litt skuffet over Microsoft, hadde håpet de kunne gi oss "the full monthy" til en god pris, spesielt mtp denne "format krigen" som raser.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av simen02
    Grunnen til at de ikke legger ved innebygd HDDVD er at xbox360 spill spinner med hastighet 12x og hddvd drevet klarer bare 8x på vanlig dvd.
    Høres litt snodig ut egentlig da HD-dvd delen ikke har noe med DVD delen å gjøre hardware messig. Eneste er motoren som driver plata rundt og den er ikke noe mer spesiell på en hd-dvd spiller enn en dvd spiller. Jeg tror saken er at xbox'en vil bli altfor dyr iforhold til ps3 om den skal ha internt hd-dvd drev og når den i tillegg ikke kan bruke hd-drevet til spill, koster det mer enn det smaker.

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Høres litt snodig ut egentlig da HD-dvd delen ikke har noe med DVD delen å gjøre hardware messig. Eneste er motoren som driver plata rundt og den er ikke noe mer spesiell på en hd-dvd spiller enn en dvd spiller. Jeg tror saken er at xbox'en vil bli altfor dyr iforhold til ps3 om den skal ha internt hd-dvd drev og når den i tillegg ikke kan bruke hd-drevet til spill, koster det mer enn det smaker.
    Den hadde nok vært like dyr for Eliten koster 4500 kr og en HD DVD koster 1500 så er 6000 kr det å..
    Men noen kom med et veldig bra point at ikke alle vil ha HD DVD.. Jeg selv har ikke HD TV så hva er vitsen for meg å betale 1500 kr ekstra for noe jeg ikke skal bruke??

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har heller ikke HDTV, men Blu-ray ser iallefall ny-y-ydelig ut på min SD-skjerm.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CW Lover
    Den hadde nok vært like dyr for Eliten koster 4500 kr og en HD DVD koster 1500 så er 6000 kr det å..
    Men noen kom med et veldig bra point at ikke alle vil ha HD DVD.. Jeg selv har ikke HD TV så hva er vitsen for meg å betale 1500 kr ekstra for noe jeg ikke skal bruke??
    Det er jo får å være fremtids rettet. Slikt sett var det jo rimelig bortkastet å begynne å selge flatskjermer her til lands for 6 år siden også. Vi har såvitt fått HD signaler som disse skjermene er myntet i år. Ifjor og for 2 år siden ble det solgt langt langt mer flatskjermer enn CRT skjermer. Så det JEG tror produsenten tenker er at de som sitter i den situasjonen at de ikke vil betale for den ekstra funksjonen utgjør en såpass liten del av totalen at de driter i dem. Hadde microsoft kunne brukt HD-DVD til spill også skal jeg banne på at de hadde inkludert den!

Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    312
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Det er jo får å være fremtids rettet. Slikt sett var det jo rimelig bortkastet å begynne å selge flatskjermer her til lands for 6 år siden også. Vi har såvitt fått HD signaler som disse skjermene er myntet i år. Ifjor og for 2 år siden ble det solgt langt langt mer flatskjermer enn CRT skjermer. Så det JEG tror produsenten tenker er at de som sitter i den situasjonen at de ikke vil betale for den ekstra funksjonen utgjør en såpass liten del av totalen at de driter i dem. Hadde microsoft kunne brukt HD-DVD til spill også skal jeg banne på at de hadde inkludert den!
    Riktig og være framtids rettet men jeg akter ikke å betale over 15000 kr for en tv.. Jeg syns ikke det er dårlig bilde på en CRT jeg men selvsagt så kommer det nytt men jeg tror HD kommer til å ta MYE lenger tid til å kommer årntlig i gang en flat skjermer gjorde..

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    240
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    360 bruker vanlige dvd plater til spill.
    De har hd dvd spilleren som ekstrautstyr.
    Vell det er jo på en måte greit, da ingen av hd formatene var spesielt utbrett da 360 først kom, men det at de ikke inkluderer hd dvd i en elite verson, kan det indikere at MS "ser" at hd dvd ikke er fremtiden alikevell?

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av svar
    360 bruker vanlige dvd plater til spill.
    De har hd dvd spilleren som ekstrautstyr.
    Vell det er jo på en måte greit, da ingen av hd formatene var spesielt utbrett da 360 først kom, men det at de ikke inkluderer hd dvd i en elite verson, kan det indikere at MS "ser" at hd dvd ikke er fremtiden alikevell?
    MS hadde vel neppe tatt seg bryet med å utvikle en HD-DVD spiller hvis de ikke trudde det var noen fremtid i det, det er tross alt ikke lenge siden ad-on modulen kom heller! :-?

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •