Erfaringer med xbox 360?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 2 1 2 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 33
    Intermediate kfh74 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Erfaringer med xbox 360?

Lurer på om jeg skal kjøpe meg en xbox 360, men er litt bekymrer for kvaliteten.

Søkte litt på nettet og fant ut at det er noe man kaller "the ring of death", 3 røde lys=reprasjon.
    Her er et lite utdrag fra BBC:
    BBC Whatchdog

Er det noen som har erfaringer med xbox360 og kan si noe om kvaliteten på boksen, reklamasjoner osv.

Støy er ikke noe problem for mitt vedkommende.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det begyte å lyse rødt på 360'en min. Jeg ringte kundeservice og de sa de jeg skulle sende den inn så skulle jeg få en ny. Så en uke senere kom det en fra DHL på døra med en eske som jeg putta xboxen i så dro han avgårde med den... 3-4 dager sener sto han på døra med en ny!
    nå skal det sies at jeg kjøpte xboxen når den var ganske ny, så det er mulig det ikke er samme feil på de nyere, men uansett, hvis du er så uheldig at det er feil på den har de iallefal god kundeservice!

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hillmar
    det begyte å lyse rødt på 360'en min. Jeg ringte kundeservice og de sa de jeg skulle sende den inn så skulle jeg få en ny. Så en uke senere kom det en fra DHL på døra med en eske som jeg putta xboxen i så dro han avgårde med den... 3-4 dager sener sto han på døra med en ny!
    nå skal det sies at jeg kjøpte xboxen når den var ganske ny, så det er mulig det ikke er samme feil på de nyere, men uansett, hvis du er så uheldig at det er feil på den har de iallefal god kundeservice!
    Du sier at det ikke er sikkert det er feil på de nye, men hvordan finner jeg ut når den er produsert, og er det ikke feil med de nye, noen som kan bekrefte/avkrefte?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har også hatt "the ring of death", det kom mens jeg holdt på å ta en oppdatering fra xbox live. Men må si at det gikk rimelig raskt å få fikset det... Kjøpte også min xbox ikke så lenge etter den kom ut. (det er microsoft, det vil alltid være noen som er ustabile og med feil på)

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kvaliteten på boksen min er ihvertfall helt topp, hatt den i over et år og ingen problemer enda.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er meget godt fornøyd med 360'n min.
    Hatt ring of death, men den ble hentet av dhl, og fikk ny boks etter ca en uke.
    Den bråker litt, men det merker man ikke når man spiller.
    Live tjenesten har etter hvert blitt veldig bra.
    Vil absolutt anbefale deg å kjøpe en.

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du sier støy ikke er noe problem, men har du hørt galskapen i sving?

Intermediate dvdtom sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Tror de fleste vet at boxen støyer ja, men når man setter i gang med spillingen er det jo ikke noe problem. Men spiller man med veldig lav lyd vil man jo høre den...

Selv er jeg superfornøyd med 360'n, har hatt den siden november i fjor, og det finnes allerede mengder med toppspill, og enda flere er på gang; Mass Effect, Forza 2, Halo 3, GTA 4, Colin McRae Dirt osv...
    Kan ikke få anbefalt kjøp av 360 nok

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rettelse, spiller du med normalt lydnivå vil du høre den.

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spiller med like høy lyd som når jeg ser film, og da er ikke støyen fra hverken 360'n eller proj'n noe problem. Det viktigste for meg er kvaliteten på spillene.

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    :-D
    Har prøvd Gears Of War, men da var xboxen plassert bak og oppunder taket på en hylle, en SVS sub hjelpte nok til og overdøve 360'en. Pluss at jeg hadde nok med å følge med på 230cm bilde på rammelerret (les hakeslepp).

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderte å utsette kjøp av PS3 på grunn av prisen, og heller kjøpe en x-box 360...

Lånte en 360 av en bekjent for å få ett lite inntrykk av boksen.
    Det første som slo meg var den enorme mursteinen av en strømforsyning .....nok om det
    Fikk rigget opp greiene og loadet forventningsfult Gears of War i skuffen.....hårre steikjarande d for et treskeverk!!! lyden minte meg mer om ett landbruksredskap enn en spillkonsoll
    Tenkte muligens støyen ville reduseres hvis jeg la konsollen i horisontal stilling.......bikket den forsiktig over til siden......RIITSHH!!!!
    .....end of story for det spillet, og jeg er 650 spenn lenger unna PS3.

Testet den også som DVD spiller, men dette var igjen en gedigen skuffelse. Flimring i lyse scener og ellers dårlig bilde gjorde den totalt ubrukelig til dette formålet.

Denne konsollen er OND, måten den terroriserte meg den helgen kan ikke sammenlignes med den verste tortur.

(Spillene så egentlig veldig bra ut, spesielt Gears of war, paden var også endel bedre enn det jeg kan huske fra forige gen....er vel det eneste positive jeg kan komme på.)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    133
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hei

Har hatt min nå siden jul, har ikke hatt noe problemer kjøpte også en hdspiller til den. den fungerer kjempe bra. er kjempe fornøyd med xbox360n min

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ...og det gjenspeiler seg i brukernavnet ditt....hehe

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser man bort i fra at 360`n høres ut som et diesel helikopter på syretripp, så er den helt topp. Har ikke hatt noen problemer. Mange bra spill er det til den og flere slagere på vei.... Jeg har hatt boksen siden lanseringsdatoen.LIVE-tjenesten er jo genial, da..

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er veldig mange forskjellige typer DVD-rom'er i 360'ene som er på markedet. Noen av de støyer mer enn andre. Antagelig så støyer de eldste mest. Hvis du leter litt "rundt" kan det jo hende at det finnes en oversikt?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt xbox 360 men den er solgt nå. Hvorfor:

1. støyer helt forferdelig
    2. det at du kan vippe den rundt og risikere å ødelegge spillet inni bare sier noe om kvaliteten på boxen. ikke helt ferdiglaget "jo send den ut, vi må tjene penger nå"
    3: spillene er bra grafikkmessig, men hva hjelper det når du ikke kan leve deg inn i dem
    4. dårlig kontroll
    5. man ser tydelig at det er en windows-fabrikken som har laget den (plutselig popper ett vindu opp, akkurat som om man sitter på en pc jo!)
    6. utrolig mange spill holder ikke mål
    7. laget av microsoft, som lager programvare for pc

Kjøp heller konsoll fra noen som kan det og er xperter;

SONY!

Ps2'en min overgår xbox360 glatt, Mye bedre spill som det er moro å spille, bedre kontroll, mye mindre støy. Alt er bedre. Nei, kjøp deg en ps2. Så venter du 1 år så kjøper du ps3. Det skal ihvertfall jeg. ps2 holder i massevis enda.

Hva når ps3 kommer!! PS2 er jo mye bedre enn xbox360!

Huff microsoft og konsoll hører ikke sammen.

Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av geva1

2. det at du kan vippe den rundt og risikere å ødelegge spillet inni bare sier noe om kvaliteten på boxen. ikke helt ferdiglaget "jo send den ut, vi må tjene penger nå"
    3: spillene er bra grafikkmessig, men hva hjelper det når du ikke kan leve deg inn i dem
    4. dårlig kontroll
    5. man ser tydelig at det er en windows-fabrikken som har laget den (plutselig popper ett vindu opp, akkurat som om man sitter på en pc jo!)

SONY!

Ps2'en min overgår xbox360 glatt, Mye bedre spill som det er moro å spille, bedre kontroll, mye mindre støy. Alt er bedre. Nei, kjøp deg en ps2. Så venter du 1 år så kjøper du ps3. Det skal ihvertfall jeg. ps2 holder i massevis enda.

Hmm, har både PS2 og Xbox og må da si at min crystal xbox er bedre enn PS2. Grunnene for at jeg mener det er følgende:
    1. Loadetiden er mindre hos xbox.
    2. Grafikken er bedre på xbox synes jeg, har samenlignet litt fifa osv.
    3. kontrollene er mye bedre hos xbox (og det mener jeg seriøst, makan til tulle kontroller ps2 har er skremmende, ser at ps3 kontrollene er nesten identiske, uff)

En ting skal ps2 ha, GuitarHero rocks, men det får man vel vel til 360 også?

Men er det flere der ute som mener ps2 er bedre enn xbox360!??

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av geva1

4. dårlig kontroll

SONY!

1. Når jeg spiller har jeg lyden PÅ, og da hører jeg ikke støyen.
    2. Hvorfor i alle dager skal man drive å vippe boxen mens man spiller??
    3. Lever meg veldig godt inn i Gears of War, Lost Planet, Dead Rising, Crackdown, Oblivion, Saints Row for å nevne noen...
    4. 360 kontrollen er den beste jeg har brukt(har PS2, PS1, Xbox, N64).
    5. ?????????
    6. Mange gode spill som absolutt holder mål, og flere er på gang; Mass Effect, Halo 3, GTA 4, Colin McRae Dirt, Forza 2 osv...
    7. Microsoft vet godt hva de holder på med. Så fram til sony's nye, men da jeg fant ut hva den ville koste skaffet jeg meg en 360, og har ikke angret på det!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min funger helt topp....Gå for 360!!