PS3 (blu-ray film) + 720p prosjekter = problem?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

PS3 (blu-ray film) + 720p prosjekter = problem?

Jeg får meg en PS3 (US) om 2 uker og egentlig er det primært pga man kan kjøre Linux på den og at den har blu-ray avspiller.

Men.. jeg har også lyst på en prosjekter for å se film i skikkelig størrelse, men en god 1080p prosjekter ligger "litt" utover det jeg hadde tenkt å bruke. Jeg er i utgangspunktet veldig i BenQ PE8720'ern, men jeg er bange for at det bliver et problem med PS3'en. Har lest mye frem og tilbake på ps3news uten jeg er blitt sikker på hva som er rett.
    - Spill vil kunne spilles i 720p helt greit.
    - Film i 1080p vil ikke kunne avspilles i 720p men nedskales helt ned til 480.

Nogen som har en PS3 koblet til samme eller tilsvarende prosjekter som kan kommentere?

Intermediate torsteinvh sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    1,414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av tigerdyr
    Jeg får meg en PS3 (US) om 2 uker og egentlig er det primært pga man kan kjøre Linux på den og at den har blu-ray avspiller.

Men.. jeg har også lyst på en prosjekter for å se film i skikkelig størrelse, men en god 1080p prosjekter ligger "litt" utover det jeg hadde tenkt å bruke. Jeg er i utgangspunktet veldig i BenQ PE8720'ern, men jeg er bange for at det bliver et problem med PS3'en. Har lest mye frem og tilbake på ps3news uten jeg er blitt sikker på hva som er rett.
    - Spill vil kunne spilles i 720p helt greit.
    - Film i 1080p vil ikke kunne avspilles i 720p men nedskales helt ned til 480.

Nogen som har en PS3 koblet til samme eller tilsvarende prosjekter som kan kommentere?
    Jeg har PS3 og en Sony HS51 720p projektor. Projektoren aksepterer imidlertid 1080i (som PS3 kan sende ut), som den skalerer ned til 720p. Fungerer fint som bare det.

Ser på Review: BenQ PE8720 Home Theater Projector at Benq'en også tar 1080i, så da skal det ikke være problemer med å bruke den heller.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •