Kjølevifter til xbox360

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 12 av 12
    Intermediate xdim sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjølevifter til xbox360

ModNet - Whisper Fan til XBOX 360 *Blå lys*

Noen som har noe erfaring med disse? Skal visst redusere på vifte støyen litt.

Active MPX sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For å være helt ærlig har jeg ikke tro på denne. Det meste av støyen fra Xbox 360 kommer fra drevet, ikke viftene. Dette kan du merke hvis du for eksempel ikke setter i en plate og bare er inne i menyen, da er den jo mer stille enn for eksempel projektoren min. Kan mao ikke høre den når drevet ikke spinner...

Newcomer Gøffo sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    299
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Viftene er vel styrt av temp, som igjen er styrt av prosessorens belasting. Naturlig vi belastingen bli større når man setter igang et spill på f.eks. 720p eller en film i forhold til om man bare roter i menyer etc.

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    299
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

På en annen side. Hadde denne viften vært så bra hadde den vel omtrent vært i pakken, når du mottok 360en. Eller alle hadde kjøpt den med en gang.
    Søk på nettet å se om flertallet moder viftene sine.

Intermediate xdim sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg veit at DVDen lager mest bråk, men syntes viftene lager litt bråk spesielt når det er helt stille i rommet. Derfor jeg vil bytte de.

Active MPX sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gøffo
    Viftene er vel styrt av temp, som igjen er styrt av prosessorens belasting. Naturlig vi belastingen bli større når man setter igang et spill på f.eks. 720p eller en film i forhold til om man bare roter i menyer etc.
    Dette er blitt testet gang på gang, og iforhold til drevet er viftene mer eller mindre lydløse. Jeg merker ihvertfall aldri lyden fra viftene, ei heller vennene mine.
    OT: noen som har tro på en oppgraderingspakke fra Microsoft hvor de setter inn HDMI kontakt og HD-DVD drev istedenfor det vanlige DVD drevet, som da gjør Xboxen mye mer stille?

Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    299
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Etter hva jeg har lest. Om 360 kommer med en ny versjon blir den totalt forandret. Ny prosessor, 120 HD, HDMI, drev etc. Og da sier det seg selv at støy sikkert er høyt på listen, for å fjerne.
    Den kommer sikkert for at PS3 ikke skal kunne argumentere for f.eks. støy.
    Den som venter får se.
    Ligger iallefall endel om dette på nettet, men det vet dere sikkert.

Active MPX sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet jo dette fra før av, men tenkte på vi som har en xbox 360 fra før av, om de vil komme med en oppgraderingspakke. Det høres jo rimelig ut å annta dette sånn at eiere av den da "gamle" 360n ikke sitter med skjegget i postkassa....

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    200
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tvilsomt at det vil bli solgt en oppgraderings pakke.. er vel alltid slik me folk som kjøper helt i begynnelsen, at de får noen fordeler (spille spill med en gang, få maskiner som lett kan moddes osv) og noen ulemper (er som testkaniner, høye priser)

som feks ps2, den har jo komt med flere versioner, hvor den første versionen var dyr og drid, båket mye, ikke innebygget ir, noen små feil, svær, men også lett å modde.
    Men når de nyere modellene kom, så fikk ikke de stakkarene som hadde kjøpt den "dårlige" ps2 version 1.0 noe rabbatter elle oppgraderings pakker..

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Vil Du At Det Skal Slutte å Bråke Og Redusere Skadene På Spillene Dine?? Les!! ;)

Hvis du vil at det skal være like stille når du spiller, som når du er på xbox dashboard så kan du laste ned spillet til hard driven, det bruker litt plass, men jeg syntes det er verdt det for da er det mindre sjanse for at spillet blir ripete og øderlagt og det bråker MYE mindre.

Det gjør du ved å:
    *putte spillet i xboxen.
    *gå in på "xbox dashboard" (Menyen med oversikt over maketplace, my xbox osv.)
    *gå til "my xbox"
    *så til "game library"(der bør du finne spillet du har puttet inn i xboxen tideligere)
    *trykk på spillet du puttet i xboxen tideligere
    *så går du ned til "install to hard drive"

Dette tar en liten stund mens det bråker, men når det er færdig slipper det å bråke når du spiller DETTE spillet senere. gjør det med de spillene du spiller mest.

P.S. instuksjonene gjelder xboxer som er oppdatert med "NXE" (oppdateringen får du når du får xbox LIVE eller du kan laste det ned fra noen av de nyeste spillene) ikke "pre-NXE" (den eldste type "dashboard/xbox guide" som du har når du kjøper xboxen).

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke det var mulig å installere spillene på harddisken i februar 2007

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

svar til "Doc.G"

jeg veit ikke om det gikk ann da men det går ann nå, for jeg lasta ned
    Halo 3:ODST når det kom ut, og jeg har også lasta ned Left 4 dead 2 som kom ut den 19. november

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •