Xbox 360 Oppdatering gikk i dass.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Xbox 360 Oppdatering gikk i dass.

Noen andre som har installert oppdateringen fra xbox live i dag? Jeg gjorde det og når den restartet fikk jeg bare et grønt bilde. Når jeg slo den av og på etter den hadde låst seg i dette bildet, får jeg ikke bilde i det hele tatt, bare 3 røde lys på av/på knappen

Intermediate Christian sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    626
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    installerte den i går, og det gikk fint det.
    du får ringe microsoft og spøre hva du skal gjøre.. =) ernte no verre enn det.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Christian
    installerte den i går, og det gikk fint det.
    du får ringe microsoft og spøre hva du skal gjøre.. =) ernte no verre enn det.
    Ringte xbox kundeservice, de kommer fra DHL og henter xbox'en og sender den på service. Tar ca 3 uker sa svensken i telefonen. Håper bare de fikk riktig adresse, jeg forstod ikke heldt hva han sa og han forstod ikke meg helt heller. Men tror det gikk greit

Intermediate mattman sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aw, skitt. Hver gang jeg oppdaterer 360'n vet jeg at jeg kjører et sjansespill. Det gikk bra denne gangen - men så sprøtt at jeg alltid hører om noen som ikke kom ut av det like greit. Det er vel bare en ting å gjøre - Xbox support. Som forøvrig skal være veldig god..

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mattman
    Aw, skitt. Hver gang jeg oppdaterer 360'n vet jeg at jeg kjører et sjansespill. Det gikk bra denne gangen - men så sprøtt at jeg alltid hører om noen som ikke kom ut av det like greit. Det er vel bare en ting å gjøre - Xbox support. Som forøvrig skal være veldig god..
    Trodde aldri de skulle komme å hente den, var nesten som jeg ikke orket å ringte, trodde bare det bare var en typisk telefonsvarer der du taster deg til et dårlig svar. Får se hvordan saken ender, er positiv

Intermediate mattman sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    736
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det skal ikke ta mer enn 12 dager tror jeg - så det er overlevbart. Men kjedelig som fy hvis du har planlagt å spille en del utover.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mattman
    Det skal ikke ta mer enn 12 dager tror jeg - så det er overlevbart. Men kjedelig som fy hvis du har planlagt å spille en del utover.
    Har kjøpt HD-DVD spilleren til den, med ca 20 filmer, har bare sett en av de. Har holdt på i hele dag å sette opp prosjektoren, så akuratt når jeg satt meg i god-stolen for å starte på HD-DVD samlinga så skjedde dette Men hvis jeg får den tilbake og den virker om 2-3 uker så skal jeg overleve.

Intermediate Joey1313 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    843
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I henhold til forbrukerkjøpslovens §30 LINK

"Hvis selgerens avhjelp vil medføre at forbrukeren i mer enn en uke vil bli avskåret fra å bruke tingen, kan forbrukeren kreve å få stilt en erstatningsgjenstand til rådighet for selgerens regning."

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •