problemer med Xboxen!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

problemer med Xboxen!

Har hatt min xbox360 i ca 1 mnd, har vel ikke spilt mer en 20 timer. Men nå har det oppstått et lite problem. Noen ganger ( litt for ofte ) så får jeg beskjeden om at disken ikke er lesbar, vennligst rengjør....... Da re starter jeg konsollen og alt virker!?! kan det være en liten reklamasjon sak her som kan være smart og fikse på?`??

til dere som lurer og trodde dere kunne komme med det enkle svaret. Alle platene som er benyttet kommer rett fra plasten, hadde spilt fifa07 i ca 5 min da dette kom første gangen. Hadde vel brukt NFS carbon i ca 25 da det dukket opp på denne. SÅ det er IKKE riper i platen som er problemet nei

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hørtes ut som en reklamasjons sak ja, har hatt min i et år og aldri fått den feilmeldinga.

Intermediate Mr. Gadget Man sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje noe så enkelt som at det har lagt seg noe støv på leseren inne i dvd drevet? Vil jo høyst sannsynlig bli tatt inn til reperasjon, men du kan jo prøve å blåse den ren på egenhånd for å se om det fungerer? Det går jo i alle fall ikke ut over garantien ;-) Så slipper du kanskje å være uten boksen noen uker....

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kan jo prøve å blåse rent! men den blir nok sendt inn tenker jeg. Den bråker også MYE mer en den min bror fikk til jul...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •