Microsoft Wireless Racing Wheel, noen som har testet dette?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Intermediate Mr. Gadget Man sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Microsoft Wireless Racing Wheel, noen som har testet dette?

Sitter her nå etter nyinnkjøpet og lurer på hva jeg synes.... spiller for tiden mest TDU (Test Drive Unlimited) og kan vel ikke si at jeg bare er positiv. Rattet er som et hvilket som helst annet ratt til f.eks pc i 1000,- klassen så jeg sammenligner det på ingen måte med dyrere modeller eller noe men...

Nå har jeg "tweaket" og stillt inn så godt jeg kan og prøvd endel og fortsatt ser jeg ut som en fyllekjører. Umulig å få bilen til å oppføre seg fornuftig slik jeg ser det i alle fall. Andre som har andre erfaringer eller tips til innstillingene?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er heller ikke imponert hvordan det er å spille med i TDU. Men i PGR er situasjonen en helt annen. Det er tydelig at de har lagt en del arbeid i å patche det spillet for å støtte rattet ordentlig. Moro!

Men uansett: Det er ikke bare-bare å gå over til å benytte ratt når jeg har spilt med en vanlig kontroller såpass lenge...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    658
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom spillet ikke støtter ratt i utgangspunktet og du bruker rattet som en erstatning for kontroller, så vil det aldri bli bra.
    Ratt har et lineært utslag som er helt andreledes enn "pinnen" på en kontroller. Dette fører til at du får en voldsom overstyring når du bruker ratt som kontroller.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp. Derfor er det kun PGR3 som egner seg foreløpig.
    Forza 2 skulle opprinnelig blitt sluppet nå før jul, og det er først og fremst dette spillet rattet er designet for.

Intermediate Mr. Gadget Man sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok, det er en lineær innstilling på TDU....
    Har PGR3 også jeg, så da får jeg prøve det litt der også. Fikk kjempeskryt i nye ViMenn, men der også var det testet mot PGR3.
    Gleder meg som en unge til nytt Forza kommer, tror det kommer til å bli konge!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    658
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe.. Har spilt Forza en to-tre.. .. hundre timer på Xbox ja. Er faktisk eneste spillet jeg har gjort mer enn å bare teste der.

Så når Forza2 kommer ut, så blir det test hos en kamerat og om jeg liker det jeg ser, så kjøper jeg en 360 og ratt kun for det spillet.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Feil med mitt ?

Hei.

Vekker opp denne tråden igjen jeg.

Kjøpte meg slikt ratt i går, kjempe spent, satte i gang å spille. Utrolig morsomt. Jeg kjøpte til Collin McRae Dirt (Kjempe bra). Var også med prøve verson av PGR3.

Saken er den at jeg synes rattstammen som går inn i "konsollen" er løs, løfter jeg på rattet så er det en slakke der. Kan noe som har samme ratt si om det skal være slik

På fh takk.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •