Da er Wii ute på "svartebørsen" på finn.no osv. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    At Spaceworld ikke er histore forstår jeg ikke... Det er ingenting som er billig der.. Helt ufattelig at den butikken kjeden kan få penger i kassen spør du meg..

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, hadde en kamerat som jobba på Space World og han sa at jeg måtte aldri finne på å kjøpe noe der

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel. Det kan tydeligvis lønne seg å være optimist. Jeg satte ned prisen til 9500 fordi det så teit ut med 10000. Nå har jeg solgt den for 9500 så dere kan sitte her og le så mye dere vil av meg (optimisten) mens det egentlig er jeg som skal le av dere, er det ikke ?

Jeg la den ut fordi jeg visste at det er mange gale folk i Norge, for ikke å snakke om rike. Jeg ville i utgangspunktet ikke selge Wii'en min selvfølgelig. Det er jo dritkult, men om en eller annen advokatpappa hadde glemt gave til guttungen og forsto at han kom til å slite med å få tak i den kunne han få kjøpe den av meg. Det var ca. det som skjedde også. Det kan lønne seg å være den eneste i Oslo også ( den dagen han ringte var jeg det.)

Så et lite forretningstips til dere:
    Tilbud og etterspørsel

Jeg kjøper meg en ny wii, ekstra wiimote, en classic controller til og et par spill. Da sitter jeg igjen med over 5000 i pluss.

Betaler du 10K for en Wii, da erdu neimen ikke klok...
    Du glemmer at folk er steinrike i dette landet og driter i om den koster 50 sålenge det er en julegave.

Haha, en god kandidat til årets optimist!
    Ikke veldig overraskende at denne lå akkurat på Finn...
    No comment

10 laken er i overkant av hva man bør kunne forlange, det er tross alt ikke PS3 som ligger til salgs.
    Nei, det er en Wii. En ps3 er bare en ps 2 med bedre grafikk og BR spiller. Nintendo kommer med noe nyskapende

hvordan kan man i det hele tatt tenke tanken om å kjøpe wii for 4-10k. det er sikkert ikke lenge før det kommer nye in på lager!!!
    Kommer vel nye til uka, men det er ikke alle som har tid til å stå i kø. Tipper neste forsyning blir fort revet vekk denne og. Tett oppunder jul vi man kunne selge Wii for 12000+ om etterspørselen blir like stor.

For meg er det uforståelig at folk vil betale så mye for konsollen bare fordi det er så få av den!

For meg er det også uforståelig at folk gidder å stå i kø på morran for å skaffe seg denne noen uker før andre!
    Igjen. Er du god for 10 mill er liksom ikke 10k store greiene
    Køsitting er ikke så galt det. Ta med en bror, en bil og en PSP

Og når det kommer til spaceworld burde de vært politianmeldt for svindel ved flere anledninger. (se linker)

Fvn.no: Spaceworld innrømmer varetriksing

Fvn.no: Føler seg lurt av Spaceworld

God Jul 'a folkens

Intermediate Perminator sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    941
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Står fortsatt for min påstand om at annonsen din er god kandidat til årets optimist. På Qxl går maskinene for godt under halvparten av det du solgte for, så det var ikke veldig stor sjanse at en eller annen suppegjøk tar den første og dyreste maskina han finner uten å sjekke andre steder først. Men det er også det jeg mente med at annonsen hørte hjemme på Finn; det er virkelig stedet for de optimistiske selgerne og de uvitende (eller alt for rike) kjøperne. Og det passer jo bra, gjør det ikke?

Før jeg ser flere slike eksempler på villmannskjøping, nekter jeg å tro at det er realistisk å håpe på femsifra beløp for en Wii. Men herregud, hvis du solgte den for 9500,- så har du - uansett hvor overprisa den enn var - gjort en helsikes deal. Gratulerer.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, joda. Jeg er enig i det. Det var nok litt flaks at jeg var den eneste igjen i Oslo (de andre var solgt for rundt 6) og desperasjon som gjorde at salget gikk gjennom. Jeg hadde et bud på 7 også, men han som ville ha den for det måtte ha den med en gang og jeg var ikke hjemme den dagen. Det værste av alt var at jeg faktsik regna med å få solgt den. Det er jo helt ville tilstander på konsollfronten om dagen både internasjonalt og i Norge.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg la inn min wii for 6000kr og tenkte at ingen kom til å kjøpe den. Men måtte prøve. Koste meg med Wii'en og tenkte at detta var topp. men så ringte... Han skulle ha dn, han skulle ha dn der og da. Så der satt jeg, uten wii plutselig og 6000kr i hånda. Hadde da zelda, ekstra wiimote og nunchuck og wii pakken.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •