Nintendo Wii, informasjon.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 17 av 17
    Intermediate Cervin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    673
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nintendo Wii, informasjon.

Har nå lett og sett mange plasser, men finner ikke ut noe om Nintendo Wii kommer med HDMI. På nintendos sider sier di ingenting om dette, bare at lyden sansyneligvis blir Pro Ligic 2 eller bedre. Her håper jeg virkelig di kommer med DD eller DTS.

For meg ser denne konsollen mere interesang ut en både Xbox og PS3 da jeg aldri får tid til noe diehard spilling. Så det blir bare noe sånn innimellom.Og med den nye kontrollen tror jeg det kan bli virkelig gøy.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser ikke noe grunn til at Wii kommer med HDMI egentlig. Siden det ikke er "HD grafikk" på den. Lydmessig holder det med Prologic2 for min del. Er det noen spill med DTS?!

Uansett, dette er den maskina jeg gleder meg mest til. PS3 har god grafikk, samme har Xbox. Men lite nytt på de 2 sistnevnte.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den kommer med den gule fra *******,s-video,component.

Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    673
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjedelige greier. Men hdmi er jo så enkelt å greit. Jaja, har jo komponent inn på reciveren også, men kan ikke kjøre det ut på noen annen måte en s-video, og det er jo ikke noe gøy. Forsterkeren kan oppscarele, men da til 1080p, noe tv'n min sier nei til.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Maskinen kan kun kjøre 480i og 480p og den kabelen som medfølger er desverre den Kompositt Kabel som har fulgt med Maskiner "Since the Dawn of Time", men Nintendo har fortalt at for å tilfredstille Grafikkh**ene så kommer de til å gi mulighet til å bestille KomponentKabeler over Telefon som blir å koste ca 30$ + 5$ for Sending, noe Slikt...

Source: Wii.ign.com LINK

Blir vel selv å satse på å kjøpe Komponent Kabler til min lille Søte Wii når jeg får den sånn at jeg kan endelig spille Resident Evil 4 i 480p siden jeg aldri ble å prøve å skaffe meg slik kabel til Gamecube.

Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    673
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    F*** ta at jeg forsterkeren min har 1080p oppgraderingen da. Skulle ønske jeg kunne ta den ut litt. Så jeg kunne kjørt alt opp via HDMI til tv'n.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Lydmessig holder det med Prologic2 for min del. Er det noen spill med DTS?!
    Nei, jeg har aldri hørt om noen spill i DTS. Tror det går fint med PL2 ja.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er jo helt utrolig at de levere med kompositt kabel. Jeg oppgraderte playstation'en min med en monster s-vhs kabel og på flat tv'en min gir det en verden av forskjell. Det er faktisk som å ha 2 forskjellige konsoller. (Testet fordi utgangen på ps2'en min begynnte å bli sliten så bildet forsvant til tider og testet da med den originale kabelen i tilfelle monster kabelen var defekt)

De burde ha gitt med en kombi kabel alla den xbox har. En s-vhs og komponent på samme kabelen. Kompositt kabel og ingang burde ha dødd med CRT og Hi8 kameraer.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    159
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fullstendig enig. Det skulle ikke være rare brydderiet å legge med en komponent kabel i tillegg. Enda mer underlig er at ps3 også bare kommer med kompositt. Skryter man sånn av 1080p, så bør man da hvertfall sørge for å legge med noe som kan overføre det.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Notodden
    Nei, jeg har aldri hørt om noen spill i DTS. Tror det går fint med PL2 ja.
    Vel jeg vet nå om minst et spill som Nintendo hevder skal ha DTS. Var et James Bond spill til Gamecube. Er ikke sikker på tittelen, men finner den senere i kveld.

Forøvrig gleder jeg meg som bare f*** til Wii kommer. Å spille spill som Zelda, Metroid Prime og Star Wars kommer til å bli noe helt for seg selv nå!

Active
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enda en måte å tjene penger på, dessverre. Nintendo og Sony vet at forbrukerne vil ha det beste ut av sine nyinnkjøpte konsoller og at svært mange har TV eller projektor med komponentinngang, og det tjener de rått på.

Og ja, kompositt gir rævva bilde, enkelt og greit. Derfor er det nesten sjofelt av Nintendo og Sony å "tvinge" denne underlegne og høyst utdaterte bildeoverføringen på forbrukere som forventer at alt som trengs følger med. Vi, her inne på dette forumet, vet at kompositt er for dårlig, men det er dessverre mange som ikke har brukt tid på å sette seg inn i dette med kabler.

Uansett, jeg skal ha Wii og jeg gleder meg voldsomt.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror mange kommer til å få seg et sjokk når dem kobler opp WII'en på sin flatskjerm og spesiellt hvis de har x360 fra før. Kompositt kabler og Flatskjermer (spesiellt LCD) er noe av den verste komboen som fins.. Bildene er rett å slett ubrukelige.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool Wii vs kabler

jøss, da Komponent er bedre enn Rgb ?
    kjøpe det da, har du Bestilt deg maskina da Revox?
    kan bli hardt og få fått i dem

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dark
    jøss, da Komponent er bedre enn Rgb ?
    kjøpe det da, har du Bestilt deg maskina da Revox?
    kan bli hardt og få fått i dem
    Komponent er bedre enn RGB via s-vhs om det er det du tenkte på ja. Så sant det kjøres progressivt. Nei har ikke bestillt meg den, har egentlig ikke så hastverk med slikt da jeg får testet den uansett. Dessuten er det ikke kommet så veldig mye interessant til den forløpig samt det tar litt tid før det blir en del retro titler å laste ned fra nintendo.

Intermediate Burre sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    3,071
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fungerer det forresten godt å bruke kontrollen på stor skjerm, altså lerret?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Burre
    Fungerer det forresten godt å bruke kontrollen på stor skjerm, altså lerret?
    Fungerer smertefritt, men ville nok kjøpt en trådløs sensor bar (en med batteri).

Newcomer peram sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    200
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av pazzi
    Fungerer smertefritt, men ville nok kjøpt en trådløs sensor bar (en med batteri).
    Eller du kan kjøpe extender cable som jeg gjorde. JEg handlet 3 stk extender cable fra ConsoleSource for ca 10 USD stykket hvis jeg husker riktig. Da er det bare å smekke de sammen og vips er problemet med plassering av Wii borte. Slippe også knotet med å huske å bytte batteri...

peram

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •