Wii, kabling og oppløsning på prosjektor

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Wii, kabling og oppløsning på prosjektor

Jeg har vurdert å annskaffe en Wii når den kommer om noen ukers tid. Men så ble jeg litt usikker på hvordan kvaliteten blir på min prosjektor (90", 720p oppløsning). Jeg blir ikke akkurat overbevist over kvaliteten på PS2 for eksempel. Etter det jeg har lest, så skal vist kvaliteten bli bra, men jeg har ikke funnet noe særlig utfyllende på det. Virker i allefall som at den sender ut progresivt signal. Noen som har noen synspunkter på dette?

Det som derimot viser seg å være et større diskusjons tema er ir-sensoren, og kabel lengden på den. Jeg har lest at den blir 10 fot (ca 3 meter), noe som ikke akkurat rekker frem til lerrettet. For min del skulle jeg trenge 15meter.

Dette er diskutert her:
    http://www.avsforum.com/avs-vb/archi.../t-732234.html
    http://www.wiichat.com/nintendo-wii-...projector.html

Noen som vet noe mere om dette?

Skal i alle tilfelle bli moro å teste, og se om det lar seg utføre på en enkel måte. :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    30
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er det prat på en trådløs variant, virker som et bedre alternativ for meg.
    Go Nintendo » Blog Archive » *RUMOR* Nyko working on wireless sensor bar?- What are you waiting for?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    227
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Får vel bruke Lengda på Wii Sensor Kabelen og Wii Komponent Kabel og mikse og Trikse Litt...
    Så kanskje plasere Wii Forran i lag med Projektor bare litt til siden og strekke tilbake kabel til Projektoren... bare kjøp Komponent Kjøte, noen som hvet hvor det er å få tak i foresten ?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •